Gå til innhold

Psykelig sjalu mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter to tette og lite sex har mannen min blitt veldig sjalu. Mener at jeg må få meg en annen plass, siden jeg ikke vil ha sex med han mer enn 1 gang hver uke.

Han kommer stadig med antydninger om at jeg har vært utro med noen på jobb. Han gidder ikke hjelpe meg å rydde hjemme, siden jeg skal få elskeren min på besøk når han har dratt osv.

Når jeg prøver å ta det opp seriøst med han avfeier han det med at det bare er tull.

Vel, jeg begynner å få helt angst av dette tullet! Føler meg kvalt, død og tom innvendig når han starter med anklagene.

Er det liv laga? Vi går i terapi, men han har en fin evne til å legge all skyld over på meg ("du var ute og festet til kl 06 om morgenen en gang" osv).

Anonymous poster hash: e8d69...a59

Skrevet

Avtal at dere snakker sammen en kveld.

Krev en alvorlig og rolig samtale der du sier hvilke grenser du har for å tåle det han sier. Be ham ta hensyn til deg og slutte med det barnslige tøvet. Hvis det er et reelt problem for ham at dere har sex en gang i uka, snakk om det. Er det rom for å få til mer? Hva sår det på, tid , lyst overskudd? Gjensidighet? Kan du strekke deg litt, kan han strekke seg litt?

Vær konstruktive sammen, ikke sett opp fronter. Si i klartekst at du ikke aksepterer fleiping av den sorten han bedriver. Han må kunne stole på deg, ellers har han et stort problem.

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...