Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Da kan de vel kreve at man betaler tilbake? Jeg fikk lønnsslipp i dag, og får tydeligvis lønn for en bijobb jeg har hatt i halvannet år, men nå tatt permisjon fra. Er snakk om 1700 kr... Lønnslippen så så fin ut helt til jeg oppdaget dette. Hva er vanlig prosedyre? Kanskje de trekker det fra neste lønn? Noen som vet? Jeg vet ikke 100% sikkert om det er feil, men det virker jo sånn. Er denne summen jeg har mottatt når jeg har jobba der. Anonymous poster hash: fc3cb...595
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Kan det være feriepenger fra i fjor? Hvis ikke regner jeg med at du må betale tilbake eller at du blir trukket neste måned. Hør med arbeidsgiver. Anonymous poster hash: 160d1...a3a
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Tror ikke det er feriepenger da det er nøyaktig samme sum som forrige lønnsslipp. Huff, det er kjipt, hadde virkelig trengt alt som kommer på fredag Anonymous poster hash: fc3cb...595
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Ring dem. Du kommer til å måtte betale tilbake uansett med mindre det er etterskuddsbetaling slik at det er riktig. Anonymous poster hash: 691bb...36f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå