Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Hvor mange grader vasker du ulltøyet deres på og hva slags vaskemiddel bruker dere?? Og samler dere opp så dere har full maskin eller vasker dere litt og litt etterhvert som det blir møkkette?? Anonymous poster hash: 2db88...5ca
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Vasker på ullprogram med milo. Har fulle maskiner da begge min barn kun bruker ull i vinterhalvåret. Blir en del maskiner i løpet av uka;) Anonymous poster hash: de8e8...843
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Jeg vasker ullsokker ol på 40 grader sammen med annet som går på 40 grader. Bruker milo eller bare magnetene som sitter i trommelen. Skikkelig ulltøy vasker jeg på 40 graders ullprogram. Da vasker jeg bare ull og bryr meg lite om maskinen er full eller halvfull. Bruker også her milo.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Jupp, samme som over, Milo og ullprogram. Vasker gjerne en maskin i helga, blir full med en barnehageunge Anonymous poster hash: 74903...c89
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 Vasker på 40 gr ullvask med Milo. Vasker når det begynner å nærme seg tomt i ungenes skuffer. Dvs ca en gang i uka. blir da halvfull maskin. Slenger med mitt eget også om jeg har brukt noe. Anonymous poster hash: ce927...f30
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #6 Skrevet 8. januar 2014 Ullprogram 40 grader med milo. Det sies vel at man skal vaske med 1/3 maskin, men her blir det fort 1/2 maskin da vi bruker mye ulltøy gjennom vinteren. Anonymous poster hash: 64b44...f4c
mamma_til_verdens_beste Skrevet 8. januar 2014 #7 Skrevet 8. januar 2014 Ullprogram på vaskemaskin med Milo.Har noen plagg fra Nøstebarn som er veldig dyre, de vasker jeg for seg selv med egen såpe fra Nøstebarn.Før vasket jeg alt ull for hånd. Men nå bruker gutten str 104, og har ny trøye, stilongs og sokker hver dag. Da blir det mye i løpet av en uke.
Von Hertelhofen Skrevet 8. januar 2014 #8 Skrevet 8. januar 2014 40 grader med ullvaskemiddel fra helsekosten. Blir nok ikke mer enn 1/3 maskin for vi har ikke såååå mye ull
Bustetroll Skrevet 8. januar 2014 #9 Skrevet 8. januar 2014 Jeg vasker alt tøy, sammen, alltid. Ull- farget- hvitt-undertøy, osv. Har fortsatt ikke en eneste misfarget hvit sokk, krympede plagg osv. Tjohei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå