Gå til innhold

Ang å gi seg hen når man har sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid elsket sex og eksen min sa at han aldri har hatt så deilig sex som med meg.........

MEN på slutten av "forholdet"  og etter akten, så begynte han å gjøre narr av lydene jeg laget osv...

Det er utrolig vondt å tenke på nå...

Er rett og slett lei meg... Jeg hadde lav selvtillit før.. men NÅ.....

kan noen si noen trøstende ord....

Anonymous poster hash: efd4c...252
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dust er han! Ikke bry deg, dette sa han kun for å være jævlig - muligens en taktikk for å kjølne hele greia. Vær glad du er kvitt ham!

Anonymous poster hash: ddc32...880

Skrevet

Æsj, noen folk bare klarer ikke å la være å tråkke på andre, og er eksperter på å finne andres svake punkt. Han traff deg et sted du er ganske ubeskyttet, og det var slemt gjort av han. 

Anonymous poster hash: fa73b...8de
Skrevet

Jeg er ubeskrivelig glad jeg er kvitt han

Men der gikk grensen syns jeg - vondt :(

Føler seg skikkelig naken ja :(

Hi

Skrevet

Mulig denne gjøken faktisk savner sexen med deg og gjør "alt" for at du ikke gi deg hen til andre og la de oppleve få deg & kroppen :D

Skrevet

Skulle tro vi hadde vært sammen med samme idiot. Det samme skjedde med meg for mange år siden.

Prøv å hev deg over det, han er ikke verdt en tanke en gang..

Mest sannsynligvis har han store problemer på et eller annet område og så måtte han la det gå utover deg..

Anonymous poster hash: fe4c0...baa
Skrevet

Tusen takk skjønninger :D :D

Godt å høre. Han gjorde og sa mye selvmotsigende :(

Hi

Skrevet

På slutten av forholdet var jeg som tidligere var den beste jenta på jord, et naut, ei hore, utro, dårlig mamma, rasistisk, closeminded og alt mulig makkverk. Alt jeg gjorde var feil og egentlig hatet han hoftebeina mine og kunne ikke fordra de brukte trusene mine;) Og så sa han at jeg oppførte meg alltid merkelig og snålt overfor andre mennesker...ikke at jeg er perfekt men akkurat det tror jeg virkelig ikke på

Men vet du hva, jeg gidder ikke bry meg om den dritten! Jeg vet han brukte det som en forsvarsteknikk eller noe i den duren..da ting la seg litt etter bruddet, ville han bare tilbake til meg igjen og sånn er det fortsatt 3 år etter..

Anonymous poster hash: e3103...e84
Skrevet

På slutten av forholdet var jeg som tidligere var den beste jenta på jord, et naut, ei hore, utro, dårlig mamma, rasistisk, closeminded og alt mulig makkverk. Alt jeg gjorde var feil og egentlig hatet han hoftebeina mine og kunne ikke fordra de brukte trusene mine;) Og så sa han at jeg oppførte meg alltid merkelig og snålt overfor andre mennesker...ikke at jeg er perfekt men akkurat det tror jeg virkelig ikke på

Men vet du hva, jeg gidder ikke bry meg om den dritten! Jeg vet han brukte det som en forsvarsteknikk eller noe i den duren..da ting la seg litt etter bruddet, ville han bare tilbake til meg igjen og sånn er det fortsatt 3 år etter..

Anonymous poster hash: e3103...e84

Ja, der ser du!! HAHA ! Han kan jo bare drømme ikke sant! :D :D

Du fortjener bedre!

Jeg håper han eksen min angrer nå....

HI

Skrevet

Ikke bry deg om det. Glem dusten! Å gi seg hen er en fantastisk egenskap, hurra for den, det gjør livet uendelig mye rikere!

Skrevet

Det er sikkert og visst :D

Hi

Skrevet

Ikke bry deg om det HI!

Skrevet

For en dust! Antakelig vrir han om på dine positive sider for å trykke deg ned og gjøre deg usikker!

Som ei over skriver her; han vil ikke at du skal være like hengiven mot andre menn, og gjør derfor narr av din sensuelle/seksuelle side ;)

Det er HAN som driter seg ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...