Gå til innhold

kjære orakel:jeg vil så gjerne begynne å jogge,han er bare 3 mnd. når kan jeg ta han med i sportsvogn og hvilken bør jeg velge=)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en vanlig kombivogn men den går det ikke an å jogge med (dah),når kan jeg ta han med ut på joggetur og i hvilken vogn kan han ligge nesten flatt og med litt god støtte?

3 hjul,robust nok til både skog og asfalt og gjerne sånn man kan pakke sammen!

har voksipose så tenkte å bruke den i,trenger jeg da lammeskinn også,er det greit å bruke det for ekstra lambimyk komfort=)?

takk!

Skrevet

Jeg hadde aldri turt å jogge med babyen, har dessverre lest om babyer som har dødd pga shaken baby syndrome under joggetur i vogn :( Kan du ikke heller kjøpe ei tredemølle eller en spinnningsykkel å ha hjemme? Evt trene om kvelden etter at han er i seng?

Anonymous poster hash: b3841...798
Skrevet

Jeg har alltid jogget med vogn. Har Mountain Buggy Urban Jungle. Aldri hendt noe galt:)

Anonymous poster hash: cd094...ca6
Skrevet

Jeg hadde aldri turt å jogge med babyen, har dessverre lest om babyer som har dødd pga shaken baby syndrome under joggetur i vogn :( Kan du ikke heller kjøpe ei tredemølle eller en spinnningsykkel å ha hjemme? Evt trene om kvelden etter at han er i seng?

Anonymous poster hash: b3841...798

får ikke lov av gubbefaen, vi har ikke egentlig plass heller om jeg skal være heelt ærlig med meg selv=) kan selvfølgelig trene uten å ha med han og gjør jo det nå, tenkte bare det er fin trening, han får frisk luft og far får slappe av litt etter jobb i stedet for å måtte passe han.

kan ta han med til barnepassen eller trene etter han har lagt seg osv.. men nå var jo spørsmålet om det var mulig å ta han med, og i så fall hvilken vogn jeg burde velge som sikrest mulig for den lille fløtekaramellen min=) 

Skrevet

jeg tar for øvrig det du skriver om SBS meget alvorlig og tenker at det får duge lenge å jogge på asfalt og minimere ristingen i all overskuelig fremtid! får krampetrekninger av å tenke tanken=(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...