Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Er kjempe fortvilet og lei meg... Jeg skjønner jo at ting blir enklere om vi finner ut hva som feiler jente men det er så trist. Anonymous poster hash: 5f8f4...783
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Ingen? Anonymous poster hash: 5f8f4...783
Gjest ________ Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Klem til deg, vet ikke om så små som har det -MEN vet at kulde gjør at det blir verre og varme bedre, ville hatt på henne varme klær, varme bad og varmt innomhus nå på vinteren
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Klem til deg, vet ikke om så små som har det -MEN vet at kulde gjør at det blir verre og varme bedre, ville hatt på henne varme klær, varme bad og varmt innomhus nå på vinteren Takk. Vi gjør gjør så godt vi kan. Vi skal til revatolog om 2 uker Anonymous poster hash: 5f8f4...783
mamma'n til 2 :) Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 Jeg har desverre ingen råd, men ville bare gi en klem og ønske dere lykke til! Kanskje du kan få noe hjelp via denne siden? http://www.revmatiker.no/diagnoser/barneleddgikt Min datter på 2 år skal utredes for muskelsykdom nå. Det er vanvittig mye å sette seg inn i, og likt som hos din datter finnes det ingen kur, så skjønner veldig godt tristheten din. Man ønsker jo ikke at barna skal ha det vondt. Jeg skal utredes for både muskelsykdommer og revmatisme selv pga symptomer,smerter og veldig mange i familien med disse plagene. Min farmor hadde leddgikt, og hun reagerte veldig på væromslag. Da ble hun dårlig. Så det kan jo være greit å vite om ihvertfall, selvom det står i den linken jeg skrev at barneleddgikt ikke skal forveksles med voksenleddgikt, vil jeg jo tro at mange symptomer og smerter er likt. Som en over her skrev, blir det verre når det er kaldt. La barnet bade og kose seg så ofte dere har mulighet. Det er både god trening å være i vann, og varmen virker lindrende på smerte. Send meg gjerne PM om du ønsker å dele bekymringer,erfaringer,tanker,følelser og andre ting med noen på den lange veien vi begge skal gå med våre små. Ønsker dere lykke til! Og krysser fingrene for det beste!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #6 Skrevet 8. januar 2014 Venninnen min har det, hun er i 20 årene og har hatt det siden hun ble født. Hun var skikkelig ofte dårlig, med feber og alt, så moren måtte til slutt slutte i jobben(men ble dagmamma i stedet) fordi hun måtte være så mye hjemme med henne, da hun var så liten som din jente nå. Dette var altså før de fant ut hva det var! Nå går hun på cellegift og ibux daglig, hun har hatt noen operasjoner i bla. knærne, og nå fungerer hun greit. Hun måtte avslutte studiene(lærling) fordi hun ikke klarte det pga leddgikta, og prøvde å begynne å jobbe innen det samme igjen senere- men måtte da opereres og så har hun vært langtidssykemeldt/går på aap el. i omtrent et år nå, men er på vei tilbake i jobb. Hun lever som oss andre venninnene: er ute på byen(får litt vondt dagen etter), drikker, senteret(blir bare litt fortere sliten og litt vondt), Oslo, kino(hun har som sagt noe spesielt med knærne, så i de dårlige periodene kan hun nesten ikke rette dem ut eller bøye dem ordentlig), turer(må legge til rette for at det er et terreng som går greit for henne) osv. Hun har det kjempe fint og et helt fint liv med både venner og kjæreste selvom hun har leddgikt og har noe problemer! Lykke til om det er leddgikt det er, så får hun mest sannsynlig leve et helt fint liv allikevel, har nok mye å si på hvordan holdninger dere som foreldre også har til det Anonymous poster hash: 8ba27...cb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå