Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Høsten 2012 traff jeg igjen en eks fra 15 år tilbake, hadde fått kontakt på FB og hadde en slags reunion. Vi fant tonen igjen og kort fortalt ledet en ting til en annen. Men vi var egentlig begge klar på at vi ikke ville ha noe forhold, uforplikta sex en gang i blant. Jeg la ikke noe mer i det, ikke han heller. Men vi pratet mye de få gangene vi traff hverandre mellom vinter 2013 og høst 2013. Var kanskje en 3-4 ganger bare faktisk. Jeg hadde ikke noe å skjule, men følte jo at han hadde det. Han pleide hvert år å dra utenlands et par måneder på vinteren. Siden han jobber frilans så tar han endel ferie, reiser hit og dit. Fortalte om hvor han hadde vært og "skrøt" liksom at han dro på ferie alene, møtte folk han kjente på veien osv. Syntes dette var helt normalt og hadde ikke noe problemer med å reise på egenhånd. Når det kom til hvor han bodde derimot så var han litt mindre pratsom, fortalte at han leide rom hos noen venner og at han gjorde dem noen tjenester i gjengjeld (for å akseptere at han kom og gikk) Men han sa også at han egentlig hadde adressen sin hos foreldrene sine. Det var her magefølelsen tro inn hos meg og jeg følte bare at han skjulte noe, men visste ikke hva. Det var bare noe som skurret. Nå for tiden er han på tur og plutselig tikket det inn noen bilder av han - og noen venner i Thailand. Av en eller annen grunn så klikket jeg på jenta som det var bilde av og kikket på bildene hennes og der var det jaggu like bilder som han fra de tre siste feriene han hadde vært på. Haha. Og han som proklamert høyt og tydelig at han dro på ferie alene. My ass. Nå gjør det meg ikke noe følelsesmessig at han er på ferie med en annen, ble selvfølgelig litt nysgjerrig på hva slags forhold de hadde seg i mellom...kjæreste, samboer...åpent forhold. Hvem vet? Men det som irriterte noe inne he...vete, var at han hadde løyet SÅ mye til meg, hele veien! Jeg skjønner jo nå hvorfor, men om dette hadde vært en helt simpel "reisevenninne" så tror jeg ikke han hadde trengt å lyve..tror dere? Aaaaargh...jeg HATER å bli løyet til. Uansett!! Idiot av en fyr!!!! Min tur til å lyve når han er tilbake fra ferie og vil treffes igjen. Eller slenge sannheten rett tilbake til han...bare for å få vite hva dette var for noe løgner! Men da vil han vel lyve igjen. Anonymous poster hash: 89352...de0
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 You've been had... Anonymous poster hash: 74aea...57b
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Hi Ja, ja...det er nå det samme for meg om han har dame eller ikke. Synes liksom det er hun som er blitt lurt mer enn meg. I utgangspunktet så føler jeg vel at hverken han eller jeg skylder hverandre noe. Men samtidig så synes jeg det var passe smålig av han å lyve slik fordi: 1: Han kunne lagt opp til at han dro med en venn. Ferdig med saken. 2: Ingen av de har bilder av hverandre på FB så det er tydeligvis egentlig ikke noe seriøst forhold dette her. Eller et ganske merkelig ett. 3: Okay...om det er et åpent forhold så skjønner jeg at han ikke ville risikert å få nei fra meg hvis han kom med sannheten og jeg ikke likte den. Men det var alle de unødvendige ekstra løgnene som traff meg. Har tidligere erfaring fra et forhold med en som kunne kunsten å manipulere og lyve seg ut av det meste. Prøver å få igjen troen at mennesker som ikke lyver i øst og vest finnes. Så det var nok det som stakk mest Anonymous poster hash: 89352...de0
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 HI Men poenget mitt var jo at intuisjonen min funka. Og følelsene delt mellom å være såret og irritert til nysgjerrig på hvorfor og hvordan. Mest såret kanskje kjenner jeg. Anonymous poster hash: 89352...de0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå