Gå til innhold

Noen som har fått startlån fra husbanken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye fikk du/dere i startlån og lånte dere noe fra vanlig bank i tillegg?

Hvor mye hadde du/dere i brutto inntekt når dere fikk lånet?

Og hvis dere lånte i vanlig bank også søkte dere lån det først også i husbanken?

Anonymous poster hash: 77673...1a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Jeg har nettopp fått 1,6 hos husbanken.

Jeg har brutto 270000 ca i året, men de har regnet med barnetrygd,bidrag og bostøtte i tillegg. (utgjør totalt 9000 i mnd grovt regnet).

Jeg har som sagt nettopp fått dette innvilget, så jeg vet ikke helt hvilken vei jeg skal gå ennå ift ekstra lån fra banken. Jeg vil ikke bo meg ihjel heller, med tanke på utgifter. Så jeg skal tenke litt frem og tilbake og undersøke litt mer før jeg bestemmer meg. Men jeg vet at jeg kan få 550000 av banken uten egenkapital. Det har jeg nemlig søkt om på forhånd da jeg trodde man måtte ha avslag på banklån for å kunne søke hos husbanken. Jeg var jo da kun ute etter dette avslaget, så har ikke tatt opp noe lån der,men fikk vite at jeg kan få låne den summen.

Jeg er alene med to barn, om det har noe å si...

Anonymous poster hash: acb6b...ac8
Skrevet

Jeg har nettopp fått 1,6 hos husbanken.

Jeg har brutto 270000 ca i året, men de har regnet med barnetrygd,bidrag og bostøtte i tillegg. (utgjør totalt 9000 i mnd grovt regnet).

Jeg har som sagt nettopp fått dette innvilget, så jeg vet ikke helt hvilken vei jeg skal gå ennå ift ekstra lån fra banken. Jeg vil ikke bo meg ihjel heller, med tanke på utgifter. Så jeg skal tenke litt frem og tilbake og undersøke litt mer før jeg bestemmer meg. Men jeg vet at jeg kan få 550000 av banken uten egenkapital. Det har jeg nemlig søkt om på forhånd da jeg trodde man måtte ha avslag på banklån for å kunne søke hos husbanken. Jeg var jo da kun ute etter dette avslaget, så har ikke tatt opp noe lån der,men fikk vite at jeg kan få låne den summen.

Jeg er alene med to barn, om det har noe å si...

Anonymous poster hash: acb6b...ac8

Så du kan få 550 000 av banken i tilegg til de 1.6 fra husbanken hvis du vil det?

Vi er samboere da så vet ikke om vi får låne. Vi har ikke nok egenkapital pga han akkurat er ferdig med utdannelsen. Betaler 13 000 i husleie så vi kunne fint klart et lån. Men skal ringe å høre om det er noe vits for oss å søke.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...