Gå til innhold

Klarer ikke bestemme hvilken av disse 2 barnehagene jeg skal velge å søke de 2 barna mine inn i?!? Ren natur-bh eller litt møkket gårds-bh?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 2 barn i alder av 18mnd og 3 år når de vil begynne til høsten,så må søke nå snart tenkte jeg!

Valget står mellom en ny stilfin naturbarnehage,ser wow ut med mye fine lekeaparater ute og inne! Fine varme farger ute og inne! Vegger og tak er fylt med barnas kunst! De holder tydelig på med mye kreativt når de er inne.

De er mye ute,og lærer om naturen.

De har minigriser,høner og kaniner,som barna mater! 1 pedagog pr avdeling.

Den andre er en gårdsbarnehage,der er de ute mesteparten av dagen,spiser også ute! Stort uteareal med store gammle slitte leker. Gjerdet er også så som så..

Det er griser,geiter,katter,høner og kaniner som barna må gi mat å kose med. De lærer om naturen ol..

Inne er det gammel preg,trangt,grå/hvite vegger med nesten ingenting på veggene! Så tror de ikke er så kreativ inne ihvertfall. De sier alt man kan gjøre inne,kan man stortsett gjøre ute!

Går mye tur i fjæren,og i naturen !

De dyrker egne grønnsaker og har urtehage.

1/2 pedagog pr avdeling.

Lukter litt rart der også,og tenker er det bra ungene er ute hele dagen?

Hva ville dere søkt på? Hva tenker dere om va som er viktig å se etter i en barnehage?

Anonymous poster hash: 87996...459

Skrevet

Jeg foretrekker ren bh fremfor møkkete jeg da.

Anonymous poster hash: 8b596...0ed

Skrevet

Ta deg en tur på besøk da, å se litt, så finner du ut av hvor du føler deg mest velkommen osv... Bør ta deg en tur! 

Anonymous poster hash: 05deb...330
Skrevet

Personalet er det viktigste, men jeg har hatt barn i en barnehage som høres ut som den siste du beskriver. Vi er ekstremt fornøyde og vi ser at barna derfra har et veldig sterkt samhold når de begynner på skolen og at de er mye mer selvstendige enn barn fra barnehager som ser finere ut. Det gjør at overgangen til skolen har gått veldig greit, noe også lærerene har kommentert.

Anonymous poster hash: 5b7c4...fc2

Skrevet

Ta deg en tur på besøk da, å se litt, så finner du ut av hvor du føler deg mest velkommen osv... Bør ta deg en tur!

Vi var på omvisning på torsdag og fredag i 5 forskjellige barnehager,og falt for disse 2 :-) liker at det er dyr inne i bildet :-) men såååå vanskelig å bestemme seg :-( får rett å slett ikke sove...

Skrevet

Personalet er det viktigste, men jeg har hatt barn i en barnehage som høres ut som den siste du beskriver. Vi er ekstremt fornøyde og vi ser at barna derfra har et veldig sterkt samhold når de begynner på skolen og at de er mye mer selvstendige enn barn fra barnehager som ser finere ut. Det gjør at overgangen til skolen har gått veldig greit, noe også lærerene har kommentert.

Anonymous poster hash: 5b7c4...fc2

Inntresangt! :-) kan du gå dypere? ;-)

Skrevet

Vi var på omvisning på torsdag og fredag i 5 forskjellige barnehager,og falt for disse 2 :-) liker at det er dyr inne i bildet :-) men såååå vanskelig å bestemme seg :-( får rett å slett ikke sove...

Åh, beklager! Vi går i en liten barnehage, der de er 30 barn. Kunne velge mellom den eller en anne  ny basebarnehage med 140 barn. Vi er meget fornøyde med valget :) 

Ta en tur til da, til helgen, søndag :P 

Skrevet

Åh, beklager! Vi går i en liten barnehage, der de er 30 barn. Kunne velge mellom den eller en anne ny basebarnehage med 140 barn. Vi er meget fornøyde med valget :)

Ta en tur til da, til helgen, søndag :P

Ja får ta en tur til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...