Gå til innhold

Sjokoladebakst for 1 person....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Lyst på noe sjokoladefondant/kake/brownie-aktig kveldskos... Har alt det vanlige i skapene (egg, melk, smør, kokesjokolade, kako, mel, sukker, bakepulver osv...)... noen tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

google brownies i kopp. tar 5 min i mikroen ;)

Anonymous poster hash: 89712...775
Skrevet

stå i mot fristelsen. :P

Ups - snakker visst til meg selv. :D

Anonymous poster hash: 8d279...11f

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

google brownies i kopp. tar 5 min i mikroen ;)

Anonymous poster hash: 89712...775

Signerer her jeg, den er lett, hurtig og GOD ;)

Skrevet

Denne, ja. http://frulyng.blogg.no/1273235484_sjokoladekake_i_en_ko.html. Legg til bittelitt salt også!

Litt mye for en person, kanskje du kan lage halvdelen (om du ikke er veeeeldig sugen på sjokoladekake da - da kanskje det går å spise den hele) :-)

Anonymous poster hash: 0b22d...d07

Tusen takk alle sammen! :D Den som er sitert over her putrer i microen nå, med litt salt og grovhakket kokesjokolade oppi. Krysser fingre for suksess.... Kommer garantert til å prøve fler av de andre oppskriftene  også, sjokoman er man jo.... :D

Skrevet

Denne, ja. http://frulyng.blogg.no/1273235484_sjokoladekake_i_en_ko.html. Legg til bittelitt salt også!

Litt mye for en person, kanskje du kan lage halvdelen (om du ikke er veeeeldig sugen på sjokoladekake da - da kanskje det går å spise den hele) :-)

Tusen takk alle sammen! :D Den som er sitert over her putrer i microen nå, med litt salt og grovhakket kokesjokolade oppi. Krysser fingre for suksess.... Kommer garantert til å prøve fler av de andre oppskriftene  også, sjokoman er man jo.... :D

Håper den smaker! Hadde dilla på sjokoladekake jeg også, men nå er det sukkerpause. Sitter og koser meg med urteteen min, ikke dumt det heller egentlig :-) 

Husk å ta ut kaken mens den fortsatt er litt flytende i midten, da er den best!

Skrevet

Måtte prøve brownie i kopp også! Den var enda bedre :o

Skrevet

Håper den smaker! Hadde dilla på sjokoladekake jeg også, men nå er det sukkerpause. Sitter og koser meg med urteteen min, ikke dumt det heller egentlig :-) 

Husk å ta ut kaken mens den fortsatt er litt flytende i midten, da er den best!

Den var kjempegod!! Jeg kjørte den nok litt lenge i microen tho... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...