Gå til innhold

Mannen eller baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt uventet gravid, men er veldig glad for det. Men mannen min er veldig sint. Han vil ikke ha flere barn. Vi har ett fra før. Nå sier han at jeg må velge mellom ham og barnet, og han mener det. Jeg orker ikke tanken på abort. Men jeg har ikke lyst å splitte opp familien helger :( hva skal jeg gjøre? Det blir feil uansett hva jeg gjør. .

Anonymous poster hash: d6568...48f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri om du klarer å leve med at mannen din tvinger deg til å velge ham fremfor et barn du ønsker deg.

Anonymous poster hash: 4ceab...c3a
Skrevet

Har dere barn sammen? Eller er det du som har barn fra tidligere? 

Anonymous poster hash: fdd40...d45
Skrevet

Dersom du tar abort og velger mannen, så tipper jeg at det ikke går lang tid før du føler avsky for ham. Uansett så virker forholdet dømt til å mislykkes. Hadde beholdt og heller sett om mannen svelgte den kamelen etterhvert.

Anonymous poster hash: ca673...be9

Skrevet

Siden du ønsker babyen så mener jeg du har valget ditt der! Hvordan kommer forholdet ditt til mannen bli om du hele tiden skal føle et nag mot han for at han tvang deg til å velge han fremfor barnet..?

Anonymous poster hash: f0acb...815

Skrevet

Jeg ville uansett ikke hatt en mann som føler så lite for kona og barnet sitt at han er villig til å ofre begge to for ikke å få ett barn til....

Det er nesten så jeg får en følelse av at han uansett ville gjort det slutt.

Når du ikke ønsker abort kommer du ikke til å greier å leve godt med den mannen videre.

Jeg ville valgt barnet, helt klart!

Anonymous poster hash: e0682...433
Gjest 5 andre
Skrevet

Jeg skjønner at dette er vanskelig, men hvorfor er det du som skal gjøre et offer? Et solid forhold bør kunne tåle en uplanlagt graviditet. Det er umenneskelig å be noen om å ta abort når man ikke er klar for det selv. Vil du kunne tilgi ham i framtiden, for å tvinge deg til å ta abort? Om du velger å beholde og han går, er du nok sterkere enn du tror. 

Lykke til uansett valg.

Skrevet

Her er det jo helt innlysende hva du må velge!? Om han er villig til å ofre kone og sitt eget barn, fordi han ikke vil ha ett til, er han faktiks ikke noe å samle på. Det er snakk om barn nr to, ikke nr ti! 

Og om han hadde fått deg til å ta abort, tror jeg du ville blitt alenemor likevel. Jeg hadde i alle fall ikke klart å leve med at min egen mann, som liksom skal være glad i meg, hadde tvunget meg til å ta abort når jeg absolutt ikke ville det selv. Og å være alene med to, det går faktisk veldig greit :)

Antakelig ville han nok blitt mer klar for det etterhvert, og kanskje funnet ut at det var kjempeflott at det kom en til, nå rhan abre får summet seg litt. Enhver VOKSEN person ville nok i alle fall klart å omstille seg til at det ble et barn nr to.

Anonymous poster hash: c2191...af8
Skrevet

Ville dumpa han berre pga ultimatumet, og tatt avgjerelsen ang babyen uavhengig av han.

Slike ultimatum stiller ein berre ikkje!

Skrevet

Jeg har blitt uventet gravid, men er veldig glad for det. Men mannen min er veldig sint. Han vil ikke ha flere barn. Vi har ett fra før. Nå sier han at jeg må velge mellom ham og barnet, og han mener det. Jeg orker ikke tanken på abort. Men jeg har ikke lyst å splitte opp familien helger :( hva skal jeg gjøre? Det blir feil uansett hva jeg gjør. .

Synes det er så fælt at en mann prøver å få dama si til å drepe deres felles ufødte barn - og truer med å forlate om det ikke blir gjort! Søppelmann! Kast ut mannen på haue - og så kjenner du etter SELV hva du vil, om du vil bære frem babyen, eller ikke! 

Åhhr... søppelmannfolk! 

Skrevet

Ingen mann gjør sånt :( hadde min mann kommet med det utsagnet så hadde han bare kunne ha forsvunnet for min del.

Anonymous poster hash: 87feb...287

Skrevet

velg mannen. kan ikke tvinge noen til og bli far hvis de ikke ønsker

Anonymous poster hash: 03747...eb8
Skrevet

Uansett hva utfallet av graviditeten blir, så hadde forholdet vært over for min del med et slikt ultimatum.

Skrevet

Dere må være to for å bli tre, hvis han absolutt ikke ville ha flere barn kunne han bare sterilisert seg rett og slett. Men jeg mener at du burde velge barna dine fremfor mannen, mannen din er ikke en livsgaranti det er barna dine. De vil alltid være dine barn og alltid være en del av deg noe mannen din absolutt ikke. Han har dessuten bevist at han ikke virkelig elsker deg heller siden han ikke vil ha flere barn med deg og heller vil dumpe deg enn å se deg glad og oppfylle dine ønsker dere ønsker tydeligvis forskjellige ting og da må dere bestemme om dere skal gå ifra hverandre eller holde sammen. holder han seg til deg fremdeles til tross for et til barn så elsker han deg hvis ikke er han ikke verdt det etter MIN mening

Anonymous poster hash: d0723...821
Skrevet

Det er ikke du som velger bort han og ødelegger familien. Du beholder om du synes det er riktig, så får han stå med ultimatumet om han forlater familien sin. Det er ikke DU som skal ha dårlig samvittighet.

By the way.. Råttent å stille et slikt ultimatum. Og sint? På hvem? Var dere ikke to om det?

Lykke til :)

Skrevet

Dette kan neppe kalles en mann...

Om han virkelig mener dette, så er det kun et tidsspørsmål før du er alene uansett om du beholder eller ei. Så spørsmålet blir da om du vil være alenemor til ett eller to barn.

Anonymous poster hash: 58788...6fb

Skrevet

Den situasjonen har jeg vært i selv, og jeg valgte mannen.
Det angrer jeg bittert på i dag, skulle så gjerne ønske jeg kunne gjort om det valget.
Tenker ofte på hvordan livet med babyen hadde vært, lurer på hvordan h*n ville vært og hvordan personlighet h*n ville hatt....

Så om jeg måtte ha tatt det valget nå så hadde jeg valgt babyen...

Men det er ditt liv, din samvittighet og det spørs jo om du klarer og bære den samvittigheten med deg?

Jeg synes det er tungt, spesielt nå som jeg har fått ett barn til.

Forresten så bærer jeg fortsatt nag til denne mannen som ba meg velge mellom han og barnet mitt.
Dum som jeg var så gjorde jeg det.

Anonymous poster hash: c982e...810
Skrevet

Hvordan går det HI?

Anonymous poster hash: c982e...810

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...