Gå til innhold

Er det ikke litt "ødeleggende" å gifte seg i en brukt brudekjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere? Gifte seg i en brudekjole som flere allerede har giftet seg i? 

Anonymous poster hash: 44c3b...642
Skrevet

Nei.

Jeg kjenner jeg tenker det høres litt ødeleggende ut å være opptatt av problemstillingen.

Anonymous poster hash: 73aba...f90
Skrevet

Det kommer helt an på kjolen!

Jeg er glad i vintagekjoler så om den perfekte 60-tallskjolen dukker opp vil jeg vurdere det! Ville ikke valgt en kjole fra 1992 for å si det slik!

Skrevet

Nei, hvorfor synes du det, HI?

Jeg ville valgt en kjole jeg syntes var fin og som jeg følte meg fin i. Om den var brukt en gang før uten at det kunne synes, så ville ikke det spille noen rolle.

Nå har jeg mål som gjør at jeg trolig må få spesialtilpasset en slik kjole, så vil ikke være så mange til salgs som ville vært aktuelle. Men hadde jeg sett kjolen som jeg ønsket meg brukt, så gjerne det!

Anonymous poster hash: 54c75...4ce
Skrevet

Jeg har kjøpt meg en brukt kjole på finn. Jeg er strålende fornøyd :)

Skrevet

Giftet meg i en brukt brudekjole, den var helt fantastisk <3

Skrevet

Jeg leide kjole, og antar at jeg slett ikke var den første bruden som brukte den. Kan ikke si det gjorde meg noe. Ikke tenkte jeg på det på bryllupsdagen. Ikke har det hatt noe som helst å si for ekteskapet. Jeg ser ikke problemet.

Skrevet

Synes det er mer "ødeleggende" å kjøpe noe jeg ikke har råd til.

Anonymous poster hash: 32cbd...bd5
Skrevet

Kva skulle det øydelegge?  Har gått bra med bryllupet og ekteskapet her iallefall :)

Skrevet

Nei, det betydde ingenting. Jeg giftet meg til og med en brukt mann! (Jeg må vel innrømme at jeg er lett brukt selv også)

Anonymous poster hash: 3e504...edc

Skrevet

Det kommer an på hvem som har hatt kjolen. Er det er nært familiemedlem, min beste venninne eller lignende så ville det bare vært koselig. Med mindre kjolen skulle kvitte seg ned pga brudd i forholdet da.

Anonymous poster hash: 07430...fe1
Skrevet

Jeg ville gått inn for å velge en brukt :)

Skrevet

Nei, det betydde ingenting. Jeg giftet meg til og med en brukt mann! (Jeg må vel innrømme at jeg er lett brukt selv også)

Anonymous poster hash: 3e504...edc

Dei fleste prøvar vel vara før dei slår til no til dags ;)
Skrevet

Einaste bruktkjole eg ville sett på som uheldig er om bruda sjølv har gifta seg i den før.

Skrevet

Einaste bruktkjole eg ville sett på som uheldig er om bruda sjølv har gifta seg i den før.

Bortsett fra fornye løfte da...kunne jeg vurdert selv...bare for å bruke fine kjolen en gang til..hehe... Har den hengende og har som mål å komme inn i den (str 36) etter nr 4 også ;)

Er nok sentimental, for meg er brudekjlolen litt " hellig", vil aldri kvitte meg med den, og sånn bortsett fra å redde ungene, dyra, gubben og meg selv så hadde jeg nok prøvd å berge den også hvis det var mulig uten å risikere liv og helse.

Skrevet

Nei overhodet ikke!

Finner jeg den rette kjolen brukt så kjøper jeg den mer enn gjerne.

Greit å slippe å kjøpe så veldig dyr kjole når du kan få samme kjole mye mye billigere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...