Gå til innhold

Jente, 1 år under utredning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var gravid i hele 3 mnd før jeg oppdaget det. Jeg røyket fast og drakk ved et par anledninger ganske mye.

Nå er hun under utredning bla pga treg motorisk utvikling, og jeg har etterhvert skjønt at det mistenkes mild cp.

Jeg tar livet av meg selv med alle mulige tanker og spørsmål fram til diagnosen blir stilt (kan fort ta noen mnd). Kan det være pga den tidlige røykingen, alkoholen?

Vet ikke hva jeg vil, måtte bare lufte det for noen. Har ikke snakket med noen om dette, er alene med henne og vil ikke bekymre familie før jeg vet litt mer.

Noen som har vært gjennom samme prosess?

Anonymous poster hash: 64b30...7fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du skal gå å skylde på deg selv,tviler sterkt på at det har noe med det å gjøre. Barnet mitt har også vært utredet for CP men nå er de usikre. Det har vært en lang kamp mot systemet og vanskelig å ikke vite hva som feiler barnet mitt.

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 14eae...f59

Skrevet

Om det er CP så mener jeg grunnen til dette er for lite oksigen til hjernen til babyen. Og jeg mener at det er under fødsel dette evnt skjer og ikke i selve svangerskapet. 

Men, google og se hva det står rundt omkring.. For jeg skal ikke å er ikke skrå sikker på det jeg har sagt nå. Lykke til! :)

Skrevet

Jeg fant ikke ut at jeg var gravid før jeg var 6 uker på vei. Jeg røykte 20 røyk om dagen frem til jeg fant ut jeg var gravid pluss jeg hadde vært på fylle 2 ganger mens jeg var gravid(uten å vite det)

Mitt barn er ikke som jevnaldrende og jeg var livredd for at dette var min feil pga at eg røykte og drakk frem til uke 6. Det ble tatt mr av hjernen, eeg og alt var helt normalt. Fikk beskjed fra spesialist at så lenge alt dette så bra ut så er sjangsen lik 0 for at jeg har skylden for at barnet mitt er slik.

Anonymous poster hash: c012d...ae9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...