Gå til innhold

Sex når man er forelsket....Dere som var forelsket.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjent hverandre i noen måneder, nettopp startet med sex. Det er jo supert med sex når man er forelsket osv, men hvor mye slapper dere av? Jeg gir meg jo helt hen jeg, er meg selv 100%.....når jeg tenker på er dette normalt??! Skal det være slik at man er kjempe sjenert i begynnelsen og ikke tør slippe seg løs?

Anonymous poster hash: 5334a...c8c
Skrevet

Har kjent hverandre i noen måneder, nettopp startet med sex. Det er jo supert med sex når man er forelsket osv, men hvor mye slapper dere av? Jeg gir meg jo helt hen jeg, er meg selv 100%.....når jeg tenker på er dette normalt??! Skal det være slik at man er kjempe sjenert i begynnelsen og ikke tør slippe seg løs?

Anonymous poster hash: 5334a...c8c

Det tar vel gjerne en 3- 4 ganger før man tør å slippe seg helt løs. Det tror jeg er ganske normalt for begge.

Anonymous poster hash: 9a09c...67a

Skrevet

Har egentlig aldri hatt sex med noen jeg har vært forelsket i :(

Anonymous poster hash: a682e...523

Skrevet

De første 2-3 gangene slapp jeg meg vel ikke helt løs, men etter det var jeg helt meg selv.

Anonymous poster hash: 2e20e...847

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Med mannen min var jeg helt meg selv fra første stund, og det var helt fantastisk å være med en som faktisk likte meg for meg!

Skrevet

Kommer ann på fyren, med samboer hadde vi unik kjemi. Aldri hatt sånn kjemi før kunne være meg selv fra starten, og jeg er somregel veldig sjenert, men med han var jeg helt trygg. Ingen har hatt den effekten på meg. Da vi endelig hadde sex så var jeg meg selv 110%. Noe annet ville føltes unaturlig. Men jeg var hodestups siden første kvelden jeg så han. ( love at first sight kliss)

Har vært forelsket før da tok det lenger tid før jeg turte å være meg selv i sengehalmen.

Skrevet

Kommer ann på fyren, med samboer hadde vi unik kjemi. Aldri hatt sånn kjemi før kunne være meg selv fra starten, og jeg er somregel veldig sjenert, men med han var jeg helt trygg. Ingen har hatt den effekten på meg. Da vi endelig hadde sex så var jeg meg selv 110%. Noe annet ville føltes unaturlig. Men jeg var hodestups siden første kvelden jeg så han. ( love at first sight kliss)

Har vært forelsket før da tok det lenger tid før jeg turte å være meg selv i sengehalmen.

Som å lese om meg selv :)

Anonymous poster hash: dbdf2...555

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...