Gå til innhold

Hva om leggingen ALDRI blir bedre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sønn på 21 mnd som vi prøver å få til å sovne av seg selv (det vil si på sitt eget rom, uten oss i hans seng..)

Har brukt ganske lang tid på å i hele tatt få han til å ligge på sitt eget rom, og før jul begynnte vi "avvenning" med å ha oss i hans seng når han sovnet.

Det blir ikke bedre. Det blir værre og værre for hver dag.... Skal vi bare holde ut, slik at det ordner seg til slutt?

Eller bare drite i det, og vente til han er klar?

Han er nok bortskjemt med å ligge sammen med oss, så jeg skjønner at det er rart å skulle ligge alene. Men guuuud...

Har du noen tips eller innspill blir jeg fryktelig glad. Nummer to ventes nemmelig i mars.

Anonymous poster hash: 5c6e3...78d

Skrevet

Vi slet med at vi måtte være i rommet for at jenta vår skulle sovne. Prøvde gradvis å flytte oss lengre bort fra senga. Det var først da vi begynte å spille av lydbok at vi fikk forlate henne før hun hadde sovnet. Har dere forsøkt med lydbok?

Skrevet

Vår eldste flyttet knirkefritt fra samsoving med mor til eget rom i stor seng når hun akkurat var passert to år. Plutselig er de klare! :) Yngste er nå 21 mnd og per i dag blir det fremdeles samsoving. Holderutlitttil! :)

Anonymous poster hash: 96145...1dc

Skrevet

Vi valgte forresten stor seng til eldste slik at vi kunne ligge og lese bok, samt sovne sammen med henne. Trengte ikke sovne sammen med henne lenge.

Skrevet

Vi slet med at vi måtte være i rommet for at jenta vår skulle sovne. Prøvde gradvis å flytte oss lengre bort fra senga. Det var først da vi begynte å spille av lydbok at vi fikk forlate henne før hun hadde sovnet. Har dere forsøkt med lydbok?

Det har vi ikke prøvd, men skal gjøre det nå :-D

Skrevet

Vår eldste flyttet knirkefritt fra samsoving med mor til eget rom i stor seng når hun akkurat var passert to år. Plutselig er de klare! :) Yngste er nå 21 mnd og per i dag blir det fremdeles samsoving. Holderutlitttil! :)

Jeg er så redd for at det er for tidlig. Alle barn er jo forskjellige... Jeg selv var redd for å sove på eget rom helt til jeg var 10😳.

Vi har også stor seng på rommet hans så vi kan ligge sammen med han. Men nå har vi jo holdt på med dette i fire mnd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...