Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Det var visst bare på planleggingsstadiet i jula men i dag kom e-post om at hun har leid lokale. Mine besteforeldre blir begge 80 i år og det skal naturligvis feires stort, de ønsker selv en fellesfeiring. Men tanten min har nå bestemt at dette skal skje uken før vårt bryllup noe som flere i familien synes var en upraktisk dato med tanke på vært bryllup (datoen vår har vært klar lenge) og det praktiske ved å reise hit to helger på rad (6 timer med fly med bytte og ikke akkurat billige billetter) Det er snakk om 20 nære slektninger som bor på en annen kant av landet. Hun gidder jo ikke å høre på oss og det er som at hun vil sette oss opp mot resten av familien... Jeg blir så lei meg, jeg unner mine besteforeldre en flott feiring men vi vil jo ha familien med på vår feiring Anonymous poster hash: 344e0...752
hysterika Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 (endret) Veldig underlig. Har du ikke foreldre eller andre tanter/onkler som kan snakke henne til rette? Eventuelt kan besteforeldrene selv gi beskjed? Hva er argumentet for å legge festen akkurat den helgen? Endret 8. januar 2014 av hysterika
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Veldig underlig. Har du ikke foreldre eller andre tanter/onkler som kan snakke henne til rette? Eventuelt kan besteforeldrene selv gi beskjed? Hva er argumentet for å legge festen akkurat den helgen? Hun har brukt været som argument, at det er omtrent midt mellom bursdagene og at selskapslokalene var ledige. Hun er den eneste av sine søsken som bo igjen her og jeg tror de andre barna er redd for å si henne i mot siden hun har tatt på seg å organisere alt og er mye med mine besteforeldre i hverdagen. HI Anonymous poster hash: 344e0...752
hysterika Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Men har du noe utestående med henne? Er hun vanskelig med vilje fordi hun vil ramme dere? Du må få foreldrene dine på banen, de må kunne hjelpe deg!
Havhesten Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 Herlighet, dette høres da mildt sagt rart ut. Regner hun med at alle flyr opp 2 helger på rad, eller tenker hun at folk blir i én uke? Jeg ville fått foreldrene på banen, som hun over sier, et bryllup er en livsbegivenhet som må få stå helt for seg selv.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #6 Skrevet 8. januar 2014 Jeg ville ringt besteforeldrene dine og snakket med dem. Uavhengig av hvem som skal arrangere, så er det deres bursdager som skal feires og jeg er helt sikker på at de ikke vil gjøre det vanskelig i forhold til bryllupet til sitt eget barnebarn. Anonymous poster hash: a7fcd...45d
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #7 Skrevet 8. januar 2014 E-posten ble sendt i ettermiddag så da regner med/håper jeg det kommer noen reaksjoner de neste dagene. Mine foreldre er på reise så jeg ringer dem til helgen. For ei suppe! Jeg synes det blir vanskelig å blande bestemor og bestefar inn i dette, de sitter jo midt i det de også. Hva min tante har i mot meg og min samboer kan jeg ikke skjønne, vi valgte å flytte tilbake etter utdannelse og har hele tiden sagt hun må ta kontakt om det er noe vi kan gjøre for besteforeldrene mine når hun trenger avlastning (hun bor på samme tun og vi er begge i full jobb og har ett barn) Takk for støttende svar! HI Anonymous poster hash: 344e0...752
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå