Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Jeg er så stolt av meg selv akkurat nå, jeg har klart å gjøre det slutt med samboeren som har behandlet meg dårlig i flere år! Jeg sliter innimellom med sorg men også med frustrasjon og sinne over at jeg har satt meg selv og barna mine i en så vanskelig situasjon. Men nå gleder jeg meg til å starte mitt nye liv sammen med jentene mine uten ham. Jeg har feiret jul sammen med ham fem ganger, alle fem har han ødelagt med rus og dritt! Gleder meg til neste jul uten ham! Anonymous poster hash: 3b2b0...e0d
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Så flott. lykke til Anonymous poster hash: b8937...7cf
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Gratulerer!!! Lykke til med resten av livet! Anonymous poster hash: ef009...4ec
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Gratulerer!!! woop woop. Anonymous poster hash: 4c488...a1b
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 Så bra! Lykke til! Skulle ønske jeg var like tøff Anonymous poster hash: c8816...185
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #6 Skrevet 8. januar 2014 Gratulerer! Føles det ikke deilig å vite at man faktisk klarer å ta kontroll over ditt eget liv? Jeg husker at det var den beste følelsen jeg hadde kjent på lenge da bruddet var et faktum, og han hadde flyttet ut! Jeg hadde klart å stå opp for meg selv, og hadde gitt meg selv sjansen til et bedre liv. Jeg var så stolt og glad at jeg nesten kan sammenlikne det med følelsen jeg hadde etter fødselen av mitt barn. Det med å føle på sorgen oppi det hele er veldig normalt. For min del handlet ikke sorgen om at jeg savnet han, men at ting ikke ble slik jeg hadde håpet og jobbet for, og sorgen over "bortkastet" tid. Sender klemmer din vei- du er sterk!! Anonymous poster hash: 3386a...d20
Lillesvima Skrevet 8. januar 2014 #7 Skrevet 8. januar 2014 Så bra! Lykke til! Skulle ønske jeg var like tøff Anonymous poster hash: c8816...185 Jeg er ikke tøff, jeg har bare sett at han ødelegger både meg og barna og at jeg faktisk ikke kan være med på dette lengre. Han har en fortid som misbruker av hasj og alkohol, men det har vist seg at det ikke bare er en fortid. Fant ut rett før jul at han fortsatt røyker hasj nesten hver dag i tillegg til de to, tre halvliterene med øl han tyller i seg. Ikke rart han sliter med aggresjonsproblemer og har vanskelig for å fungere i en familie. Alle ferier og nesten alle helger har han ødelagt med å kun tenke på seg selv og sine behov og latt meg og barna seile vår egen sjø. Men ALDRI mer! Jeg eier ikke nåla i veggen, har masse gjeld etter ham å ordne opp i, han har drapstruet meg for at jeg har gjort det slutt, men jeg har fått gode hjelpere på Krisesenteret i kommunen jeg bor og har tro på en god fremtid!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #9 Skrevet 8. januar 2014 Gratulerer! Føles det ikke deilig å vite at man faktisk klarer å ta kontroll over ditt eget liv? Jeg husker at det var den beste følelsen jeg hadde kjent på lenge da bruddet var et faktum, og han hadde flyttet ut! Jeg hadde klart å stå opp for meg selv, og hadde gitt meg selv sjansen til et bedre liv. Jeg var så stolt og glad at jeg nesten kan sammenlikne det med følelsen jeg hadde etter fødselen av mitt barn. Det med å føle på sorgen oppi det hele er veldig normalt. For min del handlet ikke sorgen om at jeg savnet han, men at ting ikke ble slik jeg hadde håpet og jobbet for, og sorgen over "bortkastet" tid. Sender klemmer din vei- du er sterk!! Anonymous poster hash: 3386a...d20 Jeg trodde sorgen kom av at jeg på tross av alt han har utsatt meg og barna for elsker ham, men det er nok som du sier en sorg over tapet av noe som kunne ha vært, en illusjon som brast, bortkastet tid! Anonymous poster hash: 3b2b0...e0d
Havhesten Skrevet 8. januar 2014 #10 Skrevet 8. januar 2014 Kjære deg, gratulerer. Vær stolt over deg selv!
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. januar 2014 #11 Skrevet 8. januar 2014 Gratulerer!! Flott gjort
Våryr ✿ Skrevet 8. januar 2014 #12 Skrevet 8. januar 2014 Gratulerer!! Tenk om andre damer i din situasjon leser innlegget, og finner samme styrke Jeg ble skikkelig glad på dine og barnas vegne!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #14 Skrevet 8. januar 2014 Gratulerer :-) mange gode varme klemmer til deg ❤️❤️❤️ Anonymous poster hash: ac517...d3c
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #15 Skrevet 9. januar 2014 Så flott! Lykke til videre, dette kommer nok til å gå veldig bra! Dine barn kommer til å takke deg en vakker dag, for valget du nå har tatt 👼 Anonymous poster hash: 31908...e77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå