Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Kjenner det lukter av enkelte utlendinger. Masse krydder, svette, sterk parfyme og annet vås...! Hva lukter det av poteter? Tell us? Anonymous poster hash: f35a2...e6e
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 For å være helt ærlig, så lukter det surt, sur melk! Anonymous poster hash: 7e8f3...9db
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Og hensikten din med innlegget var..... hva?? Anonymous poster hash: c0ec7...96c
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Er du full? (Dritfull, full av drit, fordomsfull osv) Anonymous poster hash: 32aa8...dd5
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 For å være helt ærlig, så lukter det surt, sur melk! Anonymous poster hash: 7e8f3...9db Der ja! Anonymous poster hash: f35a2...e6e
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #6 Skrevet 9. januar 2014 At det lukter forskjellig av forskjellige folkeslag er vel ingen hemmelighet. Det har hendt flere ganger at jeg har visst "Hvem" som satt "rundt hjørnet" når jeg kom inn i ett rom... Men, etter å ha bodd flere år i utlandet, merket jeg ingen lukt av nordmenn når jeg kom tilbake? Så jeg vet ikke om det er fordi jeg er immun, eller om vi ikke har noen spesiell lukt Anonymous poster hash: 8351c...63f
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #7 Skrevet 9. januar 2014 At det lukter forskjellig av forskjellige folkeslag er vel ingen hemmelighet. Det har hendt flere ganger at jeg har visst "Hvem" som satt "rundt hjørnet" når jeg kom inn i ett rom... Men, etter å ha bodd flere år i utlandet, merket jeg ingen lukt av nordmenn når jeg kom tilbake? Så jeg vet ikke om det er fordi jeg er immun, eller om vi ikke har noen spesiell lukt Anonymous poster hash: 8351c...63f Fint svar! Takk Er nok sant det du sier da. Anonymous poster hash: f35a2...e6e
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #8 Skrevet 9. januar 2014 Har hørt at vi lukter sur melk. Forøvrig et grusomt hovedinnlegg, veldig rasistisk og burde bli slettet. Anonymous poster hash: 73d6f...8fc
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #9 Skrevet 9. januar 2014 Rimelig politisk ukorrekt ja... Anonymous poster hash: fd940...d37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå