Gå til innhold

Dere med vannaktig utflod..

Anbefalte innlegg

Har dere lik mengde hver dag? Jeg er 5+2 i dag og har hatt ganske mye stort sett daglig. Men siden i går ettermiddag har det nesten ikke kommet en dråpe, trenger ikke bruke truseinnlegg en gang, så nå blir jeg bekymret for at det skal ha stoppet opp. Bruker forresten crinone da dette er IVF.

Har et Barn fra før (IVF) og da hadde jeg og mye av denne utglidning. Men nå husker jeg ikke om det var daglig i første trimester, men jeg tror det.

Skal forresten melde meg inn i septemberklubben etterhvert, må bare se at det går framover her inne hos julebord først :-)

Anonymous poster hash: 3b474...4aa

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144110348-dere-med-vannaktig-utflod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daglig ja, men usikker på mengde. Synes det renner flere ganger om dagen og er nå 10+2. Bruker også crinone. Når og hvordan skal du trappe ned? Dette er ikke IVF men progesteronsvikt. Legen sa til uke 10-11 også trappe gradvis ned men usikker på hvordan....

Hei, dere, takk for svar!

Forrige svangerskap brukte jeg crinone morgen og kveld ut uke 10, fikk da beskjed om at det bare var å slutte over natta.. Det turte jeg ikke, så jeg tok 1 daglig i ca 1,5 uker, også tok jeg vel 1 hver andre dag til uke 14 startet (tror jeg det var)

Hm, jeg hadde denne utfloden veldig mye lengre enn 1. trimester sist i alle fall, har hatt 1 MA og 1 SA og er litt engstelig pga det, vil helst at jeg skal være nødt til å bytte truseinnlegg 3-4 gang daglig så jeg vet det spirer og gror der inne ;-)

Anonymous poster hash: 3b474...4aa

Annonse

Bestill tidlig ul om en uke eller noe så får du sikrere svar (hjertet banker). Ikke bra å tyde sympomer og sammenligne med sist. Jeg har aldri hatt såååå mye at det er nødvendig å bytte truseinnlegg mange ganger. Men tar bare en crinone dagen da :) lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...