Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Fordi livet går i faser. Anonymous poster hash: 0733e...701
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Fordi han gidder ikke. Anonymous poster hash: b1ba1...01e
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Har ikke lite sex med partneren min. Har hvertfall sex 10 ganger i en normal uke. Anonymous poster hash: 0dd38...906
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #6 Skrevet 8. januar 2014 Definer lite. Vi har sex 1-2 ganger i uken. I tillegg har jeg sex med en annen mann som tenner meg mer... Anonymous poster hash: 1f34d...b0e
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #7 Skrevet 8. januar 2014 Fordi vi ikke har sovet en hel natt på 5 år. Vi har full jobb begge 2, 3 unger under skolealder, og ikke nok energi til å klare en runde i halmen daglig.... Anonymous poster hash: 52092...ab9
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #8 Skrevet 8. januar 2014 Fordi han ikke vil ha sex mer enn to ganger i uken. Står ikke på meg. Anonymous poster hash: 96c2f...374
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #9 Skrevet 8. januar 2014 Fordi han ikke tenner på meg og kun blir med en gang i kvartalet. Jeg har lyst 4 ganger i uka.. Anonymous poster hash: 8c69a...71e
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #10 Skrevet 8. januar 2014 Det var litt sex tørke når ungene var små, altså mye våkene om natta. Sov dårlig osv. Nå er det sex tørke med tennåringer i hus som mener de ikke trenger søvn. Frister ikke å ha en hyrdestund når jeg hører ungene er våkene altså. Så vi håper hun eldst begynnerr å dra på fest snart slik at vi har litt tid fra de minste legger seg til hun skal bli hentet. Slik at vi kan kose oss litt, men ser ut som det går dårlig med ønskene våre. For 16åringen tar heller med seg venner hjem... Anonymous poster hash: a04d8...a37
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #11 Skrevet 8. januar 2014 Fordi jeg har lite sexlyst og lite energi. Anonymous poster hash: d2370...3f8
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #12 Skrevet 8. januar 2014 Definer lite. Vi har sex 1-2 ganger i uken. I tillegg har jeg sex med en annen mann som tenner meg mer... Anonymous poster hash: 1f34d...b0e Du tar den du ja, hehe. Men vet mannen din om det da? Anonymous poster hash: 2b703...1ae
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #13 Skrevet 8. januar 2014 Største delen av kvinnemassen går på prevensjon med hormoner. Svært mange får nedsatt sexlyst. Ikke noe som merkes sånn over natten.. så tror det bare selv at de ikke orker, eller har vondt i hodet.. eller finner på en annen tilfredsstillende unnskyldning. Anonymous poster hash: c2d38...d0b
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #14 Skrevet 8. januar 2014 Sliter med dårlig selvtillit pga overvekt, får håpe på bedre tider Anonymous poster hash: 1b12a...8bf
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. januar 2014 #15 Skrevet 8. januar 2014 Største delen av kvinnemassen går på prevensjon med hormoner. Svært mange får nedsatt sexlyst. Ikke noe som merkes sånn over natten.. så tror det bare selv at de ikke orker, eller har vondt i hodet.. eller finner på en annen tilfredsstillende unnskyldning. Anonymous poster hash: c2d38...d0b Jeg bruker ingenting,men orker fortsatt ikke.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #16 Skrevet 8. januar 2014 Største delen av kvinnemassen går på prevensjon med hormoner. Svært mange får nedsatt sexlyst. Ikke noe som merkes sånn over natten.. så tror det bare selv at de ikke orker, eller har vondt i hodet.. eller finner på en annen tilfredsstillende unnskyldning. Anonymous poster hash: c2d38...d0b Jeg bruker ingenting,men orker fortsatt ikke. Javel.. Du får sende meg adressen din da, så skal du få diplom Anonymous poster hash: c2d38...d0b
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #17 Skrevet 8. januar 2014 Definer lite. Vi har sex 1-2 ganger i uken. I tillegg har jeg sex med en annen mann som tenner meg mer... Anonymous poster hash: 1f34d...b0e Fortell, fortell..! Vi har ikke sex mer enn max en gang hver 14. dag fordi han ikke orker...jeg blir snart gal og tenker på å foreslå en alternativ løsning snart Anonymous poster hash: 5f02c...465
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #18 Skrevet 8. januar 2014 Definer lite. Vi har sex 1-2 ganger i uken. I tillegg har jeg sex med en annen mann som tenner meg mer... Anonymous poster hash: 1f34d...b0e Fortell, fortell..! Vi har ikke sex mer enn max en gang hver 14. dag fordi han ikke orker...jeg blir snart gal og tenker på å foreslå en alternativ løsning snart Anonymous poster hash: 5f02c...465 Dere altså, luringene Hehehe! Anonymous poster hash: 2b703...1ae
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. januar 2014 #19 Skrevet 8. januar 2014 Største delen av kvinnemassen går på prevensjon med hormoner. Svært mange får nedsatt sexlyst. Ikke noe som merkes sånn over natten.. så tror det bare selv at de ikke orker, eller har vondt i hodet.. eller finner på en annen tilfredsstillende unnskyldning.Anonymous poster hash: c2d38...d0b Jeg bruker ingenting,men orker fortsatt ikke. Javel.. Du får sende meg adressen din da, så skal du få diplom Anonymous poster hash: c2d38...d0b Neitakk. Poenget er bare at det faktisk finnes de som ikke orker. Snittet for par med barn under 4 år er faktisk to ganger i mnd. Ergo, jeg bevarer det snittet i 4 år til med god samvittighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå