Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Var på kontroll med min håpefulle. Han har hatt mange utgordringer. 3 år gammel ble det oppdaget at han var overlangsynt. 5 år gammel ble det oppdager laktoseintoleranse, nå viser det seg at han er tilnærmet døv på ene øret. Trodde jeg kunne lese barnet mitt- og er sjokkert at jeg ikke har oppdaget alt dette mye tidligere! Noen andre som har oppdaget dårlig hørsel så sent? Hva var årsaken? Vi blir henvist til ØNH. Anonymous poster hash: 13262...e22
Superdolly Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Ett sv mine barn var nesten døv på det ene øret. Det ble oppdaget da h*n var fire år. I vårt barns tilfelle var det væske i mellomøret som var årsaken. Barnet hadde i tillegg stadig ørebetennelser, og det var derfor vi fikk det sjekket opp.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Kanskje han bare trenger dren og du er ikke den første som ikke har funnet ut av noe slikt. Anonymous poster hash: 1fa5a...ce1
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Han ble operert for store polypper da han var 15 mndr, og store mandler da han var 2 år. Kontroller etter dette har ikke vist noe væske. Men det er 2 år siden siste kontroll. Nei, er vel sikkert ikke uvanlig å ikke oppdage det selv. Barn er jo så tilpasningsdyktige. Får bare så dårlig samvittighet. Anonymous poster hash: 13262...e22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå