Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Jeg spyr og griner om hverandre her. Har ikke hatt så vondt siden jeg var tenåring! Trenger råd og tips, helt desperat her!! (ja, jeg syns fryktelig synd på meg selv ) Anonymous poster hash: 068a6...74c
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Jeg spyr og griner om hverandre her. Har ikke hatt så vondt siden jeg var tenåring! Trenger råd og tips, helt desperat her!! (ja, jeg syns fryktelig synd på meg selv ) Anonymous poster hash: 068a6...74c Jeg gikk til lege og fikk utskrevet paralgin forte. Er det eneste som fungerer på messmertene mine.. Har du prøvd å legge på en varmepose det kan også være lindrende på mage/rygg, eller en kombinasjon av paracet og ibux. Anonymous poster hash: 7670c...adb
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Det hjelper deg ikke akkurat her og nå, men finn en akupunktør som har erfaring med dette. Jeg har til gode at noen ikke har blitt hjulpet med å bli kvitt eller fått redusert veldig menstruasjonssmertene sine! Anonymous poster hash: edd71...fbc
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Trening, varmepute, varmt bad, et glass vin, sjokolade, naproxen.Kanskje ikke alt på en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå