Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 jeg har ikke hatt mensen siden 15 november!! alle testene mine er negative!! hadde noen dråper med friskt blod 4 dager i romjula ellers så er det bare mye utflod (sorry for detaljer.) føles ut som at mensen skal komme hele tiden, putter i bind i trusa men ingenting skjer.. så i morgen skal jeg til legen!! er så redd for at jeg kanskje har hatt falske forhåninger uten å tenkt så mye på det så er det ingenting annet en bare stress... hva tror dere det kan være?? Anonymous poster hash: 6ba93...6bd
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 ingen???? Anonymous poster hash: 6ba93...6bd
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Samme her. Sist mens 13 november. Men jeg går på cerazette og har mistet mensen av den. Anonymous poster hash: 5e751...680
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Jeg har det omvendt. Jeg har hatt en lett blødning siden 1. desember, som ikke gir seg. Noe friskt innimellom, for det meste bare brunlig utflod. Jeg hadde slik forrige svangerskap, de første tre månedene. Men mine tester er også negative! Anonymous poster hash: 9f4b5...062
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 jeg går ikke på noen ting siden vi prøver å bli gravide.. men alle testene er jo negative, så tror ikke at jeg er gravid.. =( Anonymous poster hash: 6ba93...6bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå