Gå til innhold

Hva gjør dere på ettermiddagen etter barnehagen?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Snuppa her på 15 måneder er ganske sliten etter barnehagen, så jeg har ikke slept henne altfor mye med ut... Somregel er vi hjemme og spiser middag, leker og ser Fantorangen... noen ettermiddager hentes hun i bhg av bestemor og leker hjemme der til leggetid. Noen ganger henter jeg tidlig i bhg og vi drar på kafè.... Ellers er det helst i helgene vi finner på noe utenfor husets fire vegger. Understimulerer jeg henne, eller er det vanlig? :)

Anonymous poster hash: 23474...3fd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir ikkje til at vi går ut att når vi først går inn heime, så eg har begynt å hente ho til fots om ikkje veret er elendig. Ho kan fint bruke ein time heim att om ho går heile vegen og tek ein avstikkar eller to. Vi bur under 1 km frå bhg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henter i bhg klokka tre og prøver alltid å få vært litt ute før vi går hjem, f eks på lekeplass på vei hjem (henter i barnevogn, bor 20 min å gå unna), eller vi henter bikkja og går en tur i skogen, da bytter han på å sitte i vogna og å gå selv og plukke pinner og sånt.

Han er ikke veldig sliten når jeg henter i bhg har jeg inntrykk av, og han er veldig glad i å være ute. I tillegg håper jeg at han blir litt trøtt av den friske lufta og leken ute, for han kan være et helvete å legge, men ser ikke ut til at det hjelper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi rekker ikke å hente før 16-1630 ca, og da er vi hjemme ca kl 17. Ikke mye tid igjen til å lage mat og kose da før det er sengetid kl 1930 :-( Blir lek inne som regel, på vinteren i hvert fall, siden de gjerne er ute to ganger hver dag i barnehagen.

Anonymous poster hash: 51c4a...c9c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips om utelek på vei hjem fra barnehagen!!! Det skal vi jommen gjøre :)

Anonymous poster hash: 23474...3fd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var han omtrent ikke ute etter bhg første året, han var rett og slett for sliten. Utpå våren første våren var vi litt ute etter middag. Pølsemiddag m pinnebrød på bål er også superkoslig :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...