amandine Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 I dag er det faktisk så mye som langt over 20 år siden jeg traff sølvreven og fine mannen jeg er så heldig å være gift med. Eller han som er så heldig å være gift med meg. Han hjem med virtuelle roser, som han sa, men hey jeg har kjøpt masse tulipaner med hans kort, så who cares. Jeg er heldig, jeg! Nå god bok mens barnetv og så sent i kveld når alle de ville sover blir det vin:-)
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Gratulerer! Ah, fine ting. Man får jo litt perspektiv på tingene etter noen år og min erfaring er at årene går sakte, men fort Gulp! Innser det nå er 20 år siden jeg giftet meg for første gang... Kose dere i kveld!
*Miss Marple* Skrevet 8. januar 2014 #6 Skrevet 8. januar 2014 Gratulerer. Sølvrev og vin en onsdagskveld er veldig elsk. Kos dere.
Ugl@ ruger... Skrevet 8. januar 2014 #7 Skrevet 8. januar 2014 Kos dere! Jeg har blitt skjemt bort av tenåringen som laga nydelig indisk mat til oss ( han har inntil jeg kommer meg over kvalmen tatt over som husets kokk), maten smakte og ble sittende i magen hurra! Jentene har som alltid vært snile gjort leksene sine, rydda av bordet og la seg til riktig tid. Nå koser jeg meg med vesle yorkie- gutten på fanget, kopp te og nettbrett surfing.
frk Nilsen Skrevet 8. januar 2014 #8 Skrevet 8. januar 2014 Gratulerer med dagen Dagens elsk: Billetter til Pearl Jam i juni er i boks! Flanellskjorta og Doc Martens er klare
Himmel og hav Skrevet 8. januar 2014 #11 Skrevet 8. januar 2014 Gratulerer! Å få være sammen med den man er glad i og i tillegg kose seg, er bortimot så elsk som det kan bli
amandine Skrevet 9. januar 2014 Forfatter #12 Skrevet 9. januar 2014 Bare "litt" tung i toppen i dag, alt for lite søvn og for mye gammel italiener... men godt fornøyd med både kveld, mann og vin! Vi har inngått opsjonsavtale på nye drøyt tyve år:-)
ms.Pond Skrevet 9. januar 2014 #14 Skrevet 9. januar 2014 Litt forsinkede, men veldig varme gratulasjoner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå