Gå til innhold

Dagens elsk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det faktisk så mye som langt over 20 år siden jeg traff sølvreven og fine mannen jeg er så heldig å være gift med. Eller han som er så heldig å være gift med meg. Han hjem med virtuelle roser, som han sa, men hey jeg har kjøpt masse tulipaner med hans kort, så who cares. Jeg er heldig, jeg! Nå god bok mens barnetv og så sent i kveld når alle de ville sover blir det vin:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!

Ah, fine ting. Man får jo litt perspektiv på tingene etter noen år og min erfaring er at årene går sakte, men fort ;)

Gulp! Innser det nå er 20 år siden jeg giftet meg for første gang...

Kose dere i kveld!

Skrevet

Gratulerer med dagen! :)

Skrevet

Gratulerer.

Sølvrev og vin en onsdagskveld er veldig elsk. Kos dere.

Skrevet

Kos dere!

Jeg har blitt skjemt bort av tenåringen som laga nydelig indisk mat til oss ( han har inntil jeg kommer meg over kvalmen tatt over som husets kokk), maten smakte og ble sittende i magen hurra!

Jentene har som alltid vært snile gjort leksene sine, rydda av bordet og la seg til riktig tid. Nå koser jeg meg med vesle yorkie- gutten på fanget, kopp te og nettbrett surfing.

Skrevet

Gratulerer med dagen :) 

Dagens elsk: Billetter til Pearl Jam i juni er i boks! Flanellskjorta og Doc Martens er klare

Skrevet

Gratulerer!

Skrevet

Gratulerer! Å få være sammen med den man er glad i og i tillegg kose seg, er bortimot så elsk som det kan bli :)

Skrevet

Bare "litt" tung i toppen i dag, alt for lite søvn og for mye gammel italiener... men godt fornøyd med både kveld, mann og vin! Vi har inngått opsjonsavtale på nye drøyt tyve år:-)

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Gratulerer på etterskudd :)

Skrevet

Litt forsinkede, men veldig varme gratulasjoner! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...