Gå til innhold

er det vanlig å ikke ringe etter foreldrene får barnet hylskriker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber i praksis en dag i uken.

I dag hadde de ett barn på ca 1.5 år på tilvenning på tredje dag.

Han hylskreik minst en time for så å være rolig i kanskje 10 minutter også begynte han å hylskrike igjen å sånn gikk dagen.

De ringte ikke etter foreldrene før klokken var 2,å han hadde holdt på å skrike av og på siden klokken 10.

Er det vanlig å ikke ringe etter foreldrene da?

Hadde gutten min skreket så mye så hadde jeg forventet at de hadde ringt meg!

Å når faren kommer å henter barnet så sier hun som jobber der at han har hatt en fin dag!!

Det blir helt feil å si at barnet har hatt en fin dag når hun har skreket i flere timer stakkar :S

Å er det vanlig at de ansatte sier at dagen har vært fin når det er langt fra sannheten??

Barnet mitt begynner i barnehage neste måned å nå begynner jeg å bli redd for å levere han :S

Skriker han mye så vil jo jeg vite det så vi kanskje kan gjøre noe for å forbedre situasjonen.

Anonymous poster hash: be538...ef9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper virkelig ikke at det er vanlig praksis. Jeg forventer at de ringer meg om mitt barn skriker så mye en dag. Uavhengig av årsak.

Anonymous poster hash: 4f3c4...b0a

Skrevet

Ja det forventer selvsagt jeg også,så ble litt sjokket over at de ikke ringte før så mange timer senare.

også itellegg legger det frem som at dagen har gått fint når det ikke stemmer.

De ansatte gjorde virkelig alt for å roe han,men når de ikke klarer å roe han så burde de etter vært ringt foreldrene!

Skrevet

Dette har jeg heldigvis sluppet.

Da min gutt gikk i bhg så ringte de meg under tilvenning. Han gråt en del og jeg kom å var der med ham. Vi fikk en trygg og snill ansatt som ble hans kontakt :)

De morningene da han var litt eldre og han gråt i garderoben da jeg gikk, så ringte de meg og fortalte hvordan det gikk :)

Jeg stolte hundre prosent på dem, trygt for meg :)

Anonymous poster hash: fc9a3...96b

Skrevet

Hvis du er i praksis så har du kanskje en lærer du kan henvende deg til og spørre?

Skrevet

Langt der i fra :o Aldri vært borte i at det ikke ringes etter foreldre om ungen ikke slår seg til ro... Om det så ikke er for å få foreldre til å komme, så har det blitt ringt for å forhøre seg om det er noe som pleier å hjelpe til.. Her var ikke jenta like glad i tilvenningen, sønnen vår sklei rett inn i bhg miljøet, men jenta.. Hun var ekstremt uenig på dag nr 2, de ringte 30 minutter etter jeg gikk og sa hun enda gråt, og ikke viste tegn på å roe seg, etter en del prøving og feiling, så var vi i mål etter 8 dager i bhg.. LANG tilvenning, heldigvis var jeg hjemme mens jeg lette etter jobb, så det var ikke krise med lang tilvenning.

Anonymous poster hash: 3d76f...b06
Skrevet

Hvis du er i praksis så har du kanskje en lærer du kan henvende deg til og spørre?

Ja det kan jeg men da må jeg vente helt til i morgen :P

Greit å høre med andre her siden omtrent alle har hatt barna sine i barnehagen en eller annen gang.

Skrevet

Da jeg jobbet i barnehage ringte vi ikke.. Da måtte evt foreldrene sluttet i jobben sin da.

Anonymous poster hash: 9bd80...ec4

Skrevet

Slik gjør vi det absolutt ikke der jeg jobber. Vi ringer foreldrene om det er slik du beskriver.

Har faktisk hendt at foreldrene har måttet være tilstede av og på lenge før ungene har følt seg trygge.

Det å tilvenne barnet er et samarbeid mellom bhg og foreldrene.

Anonymous poster hash: 655ae...30b
Skrevet

Da jeg jobbet i barnehage ringte vi ikke.. Da måtte evt foreldrene sluttet i jobben sin da.

Siden det var tredje tilvenningsdag så var faren hjemme så det var ikke problemet.

Men jeg får vel bare ifra at jeg VIL de skal ringe meg visst han ikke roer seg innen en viss tid.

Skrevet

Slutte i jobben sin? Det er snakk om noen dagen som oftet, at de skriker på tilvenning. Trenger ikek slutte i jobben, men gå før evt være borte fra jobben noen dager.

Helt uakseptabelt og ikke ringe

Anonymous poster hash: bf4fd...fc9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...