Gå til innhold

Overgangsstønaden i januar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at den skal være inne til 20, og altså kommer før helgen neste uke? Har ikke mulighet til å få sjekket hvordan det var i november. Fått en regning som har frist 17. og prøver å finne ut av om jeg må låne penger, eller om jeg rekker det akkurat i tide (ikke mulighet til å utsette den)

På forhånd takk for svar :)

Anonymous poster hash: 36e6f...c52

Skrevet

Er det slik at den skal være inne til 20, og altså kommer før helgen neste uke? Har ikke mulighet til å få sjekket hvordan det var i november. Fått en regning som har frist 17. og prøver å finne ut av om jeg må låne penger, eller om jeg rekker det akkurat i tide (ikke mulighet til å utsette den)

ring å be om en utsettelse på regningen

Anonymous poster hash: bb1c8...54e

Skrevet

Jeg får alltid ør tiden jeg. 

Anonymous poster hash: 5c36d...d96
Skrevet

Jeg får alltid ør tiden jeg. 

-før 

Skrevet

Ja, jeg tror også at jeg har pleid å ha det inne før, men ikke 100% sikker. Får ikke bedt om utsettelse, 17. Er absolutt siste dagen..hadde vært greit å slippe å låne penger :P

Skrevet

Ja, jeg tror også at jeg har pleid å ha det inne før, men ikke 100% sikker. Får ikke bedt om utsettelse, 17. Er absolutt siste dagen..hadde vært greit å slippe å låne penger :P

Er det fra Onecall?

Skrevet

Det er kun hvis den 20 faller på ei helg at man får det utbetalt på fredag. Siden den 20 er på en mandag så kan du ikke regne med å få den før.

En annen ting er at den 17 er på en fredag, hvis det er noe du skal betale over nettbank, så hadde jeg glatt betalt det den 20 på morgenen.

Anonymous poster hash: 1954f...58d

Skrevet

Jeg hadde også bare betalt regningen den 20.

Jeg har gjort sånt flere ganger,å betale en regning 2-3 dager for sent å det går alltid fint.

Er lettere å få tilgivelse enn tilattelse :P

Anonymous poster hash: de16c...73e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...