Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Er det slik at den skal være inne til 20, og altså kommer før helgen neste uke? Har ikke mulighet til å få sjekket hvordan det var i november. Fått en regning som har frist 17. og prøver å finne ut av om jeg må låne penger, eller om jeg rekker det akkurat i tide (ikke mulighet til å utsette den) På forhånd takk for svar Anonymous poster hash: 36e6f...c52
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Er det slik at den skal være inne til 20, og altså kommer før helgen neste uke? Har ikke mulighet til å få sjekket hvordan det var i november. Fått en regning som har frist 17. og prøver å finne ut av om jeg må låne penger, eller om jeg rekker det akkurat i tide (ikke mulighet til å utsette den) På forhånd takk for svar Anonymous poster hash: 36e6f...c52 ring å be om en utsettelse på regningen Anonymous poster hash: bb1c8...54e
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Jeg får alltid ør tiden jeg. Anonymous poster hash: 5c36d...d96
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Jeg får alltid ør tiden jeg. Anonymous poster hash: 5c36d...d96 -før Anonymous poster hash: 5c36d...d96
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 Ja, jeg tror også at jeg har pleid å ha det inne før, men ikke 100% sikker. Får ikke bedt om utsettelse, 17. Er absolutt siste dagen..hadde vært greit å slippe å låne penger Anonymous poster hash: 36e6f...c52
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #6 Skrevet 8. januar 2014 Ja, jeg tror også at jeg har pleid å ha det inne før, men ikke 100% sikker. Får ikke bedt om utsettelse, 17. Er absolutt siste dagen..hadde vært greit å slippe å låne penger Anonymous poster hash: 36e6f...c52 Er det fra Onecall? Anonymous poster hash: 5c36d...d96
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #7 Skrevet 8. januar 2014 Er det slik at den skal være inne til 20, og altså kommer før helgen neste uke? Har ikke mulighet til å få sjekket hvordan det var i november. Fått en regning som har frist 17. og prøver å finne ut av om jeg må låne penger, eller om jeg rekker det akkurat i tide (ikke mulighet til å utsette den) På forhånd takk for svar Anonymous poster hash: 36e6f...c52 Det er kun hvis den 20 faller på ei helg at man får det utbetalt på fredag. Siden den 20 er på en mandag så kan du ikke regne med å få den før. En annen ting er at den 17 er på en fredag, hvis det er noe du skal betale over nettbank, så hadde jeg glatt betalt det den 20 på morgenen. Anonymous poster hash: 1954f...58d
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #8 Skrevet 8. januar 2014 Jeg hadde også bare betalt regningen den 20. Jeg har gjort sånt flere ganger,å betale en regning 2-3 dager for sent å det går alltid fint. Er lettere å få tilgivelse enn tilattelse Anonymous poster hash: de16c...73e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå