Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Hva er egentlig forkjellen på privat og nav styrt barnebidrag? Reglene er vel det samme? Anonymous poster hash: 1486e...3dc
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Dytter Anonymous poster hash: 1486e...3dc
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Jeg å barnefaren har så dårlig forrhold at jeg hadde ikke stolt på at jeg fikk pengene av han til rett tid visst jeg skulle kreve inn pengene selv. Veldig greit at nå er det NAV som krever de inn. Anonymous poster hash: ef357...6d6
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Jeg å barnefaren har så dårlig forrhold at jeg hadde ikke stolt på at jeg fikk pengene av han til rett tid visst jeg skulle kreve inn pengene selv. Veldig greit at nå er det NAV som krever de inn. Anonymous poster hash: ef357...6d6 Jo men fastsettelsen av summen? er det til fordel for ene parten eller er det det samme om man har privat eller nav styrt? Anonymous poster hash: 1486e...3dc
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 Om man har privat avtale kan man velge at nav fastsetter summen eller man kan komme fram til summen selv. Om man ønsker at nav skal fastsette bidraget må man søke om dette og betale et gebyr på 860 kr per part... Summen trenger med andre ord ikke å være den samme, men om man får nav til å beregne vil den være den samme men man står fritt til å avtale en annen sum... Anonymous poster hash: d17b8...98b
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #6 Skrevet 8. januar 2014 Vi ble enig om en fast sum,å da får jeg mer enn det beløpet Nav mener jeg skulle hatt. Anonymous poster hash: ef357...6d6
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #7 Skrevet 8. januar 2014 Hvordan regnes bidraget når man har fastlønn og bonus/provisjon? Anonymous poster hash: 1486e...3dc
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #8 Skrevet 8. januar 2014 Hvordan regnes bidraget når man har fastlønn og bonus/provisjon? Anonymous poster hash: 1486e...3dc Den regnes ut av fastlønn Anonymous poster hash: f1712...efa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå