Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Vi reiser til Maspalomas (Gran Canaria) i slutten av januar, men har bare en uke til rådighet. Jeg ser for meg at vi er maks uheldige med bare regn. Så til dere som har vært der før, hvordan var været på den tiden? Anonymous poster hash: 770b3...0d1
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 ikke sikkert det er regn dere får, men der blåser det veldig godt, noe som har gjort at vi har ikke vært på strendene der i jan feb mnd...vi var nedover nå, og valgte Puerto rico av den grunnen, selv om vi sverger til playa del ingles. Anonymous poster hash: 8750a...3f4
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Var der i januar i fjor. Varmt( 20+) på dagtid? Hadde på jakke om kvelden. Sol hver dag og varmt i vannet:-) Anonymous poster hash: 993bd...c33
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Andre? Og jeg som hater vind... Anonymous poster hash: fd763...a4b
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 Gran Canaria er usikkert i den perioden. Fordelen er at været på ene halvdel kan være grusomt, mens det er skikkelig fint på den andre halvdelen. Følg med på værmelding og planlegg utflukter. Leiebil er en fin ting. Vi hadde mye 15 grader, vind og regn i den perioden vi var der. Anonymous poster hash: bdbbb...817
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #6 Skrevet 8. januar 2014 Puerto Rico er mest safe med mindre vind, bedre temp. Anonymous poster hash: eca17...1ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå