Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Fått første mensen tilbake etter fødsel nå, og smertene er helt forferdelige! Blør mye, igår blødde jeg så mye at det rant gjennom bind, truse og tights så det ble dråper på gulvet..! Vær så snill og si meg at det kun er første mensen etter fødselen så er så ille, så blir det bedre og bedre.. Vet jo dette er forskjellig fra person til person, men hvordan var det med dere etter den første?? Æææææ blir gal snart ;( Anonymous poster hash: 818b6...29e
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Dytt Anonymous poster hash: 818b6...29e
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Jeg hadde det som deg etter fødsel, eneste som hjalp var å begynne på p-piller igjen! Var helt forferdelig ille, og jeg føler med deg!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Hmm, spørs om ikke jeg må vurdere det da ;( Hadde egentlig tenkt og holde meg til kondom Anonymous poster hash: 818b6...29e
MammantilNurket Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 Dette hørtes kjent ut. Min kom tre uker etter KS. Det var helt krise i heimen her og Kjæresten måtte komme hjem fra kontoret i full fart Ble bedre da jeg fikk satt inn spiral på 6-ukerskontrollen
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #6 Skrevet 8. januar 2014 Den første var aller verst, men de to neste var også veldig ille. På den fjerde var den ganske som normalt. Anonymous poster hash: e2a2c...26e
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #7 Skrevet 8. januar 2014 Hadde også en ganske kraftig første mens etter fødsel, men den ble mindre for hver gang og gikk tilbake til normal mengde. Anonymous poster hash: 00e92...a5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå