Gå til innhold

"Tilbake" etter fødsel.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye la dere på dere under svangerskapet, og når var dere tilbake til "normalen" før fødsel?

Anonymous poster hash: 97342...885

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La på meg 18 kilo, 10 av dem var i løpet av de to siste ukene! Kroppen var stappfull av vann! Gikk ned alt innen ett par dager etter fødsel. Gikk ned ytterlige 10 til i månedene etter uten å gjøre noe for det.

Anonymous poster hash: e52bd...67b

Skrevet

Tror jeg gikk opp ca 15 kg,og etter noen mnd hadde jeg mista 10 av de. Nå,etter 8 mnd, så har jeg to kilo igjen,men jeg skylder litt på jula også :P

Anonymous poster hash: dd0fc...154
Skrevet

Gikk opp akuratt 20 kg, mangler 5 kg etter 4 mnd. Jeg er enormt sulten hele tiden og spiser mye, så¨at vekta fortsatt går nedover er meg ubegripelig :P

Anonymous poster hash: c3158...6cf
Skrevet

Gikk opp 4 kg fra startvekt(ca) Sier seg selv at jeg var langt under startvekt få uker etter fødsel. Vet bare ikke hvor mye :P

Hadde rundt 30 kg for mye ved svangerskapet's start.

Anonymous poster hash: 6d4a6...7f9

Skrevet

Gikk opp 4 kg fra startvekt(ca) Sier seg selv at jeg var langt under startvekt få uker etter fødsel. Vet bare ikke hvor mye :P

Hadde rundt 30 kg for mye ved svangerskapet's start.

Glemte å skrive at jeg gikk ned 4 kg frem til uke 17 pga kvalme og oppkast. Så fra laveste til høyeste vekt var det ca 8 kg forskjell.

Gjest Løvemusene
Skrevet

Gikk opp 15 kg. Gikk ned alt iløpet av en måned etter fødsel. Etter fem uker var kroppen helt tilbake til det normale! Har fortsatt å gå ned mere, trolig pga mye trilling samt amming :) Trener ikke...

Skrevet

Takk for svar :) da er det håp for meg også håper jeg.

Anonymous poster hash: de371...071

Skrevet

Jeg var 51 kg da jeg ble gravid og veide meg 5 dager før jeg fødte og da var jeg 68 kg, men jeg vet jeg fikk enda mer vann i kroppen etter dette for var 64 kg 2 dager etter fødsel av en 4 kgs gutt. ;)

Så tipper jeg endte på opp ca 20 kg!

Nå, ca 3 mnd etter fødsel svinger jeg mellom 54 og 55 kg og sånn har det holdt seg siden han var 2 uker gammel. :)

Skrevet

55 kg før graviditet, 63 kg ved fødsel, 52 kg 6 dager etter.

Anonymous poster hash: cf38d...58a

Skrevet

Gikk opp 12-13 kg, alt var borte etter 14 dager:)

Skrevet

Gikk opp 16 kg. De var borte etter 9-10 måneder, og nå er jeg 3-4 kg under førgravid vekt. Trimmer ikke og har ikke jobbet med kostholdet, dette har skjedd av seg selv. Normalvektig utgangspunkt.

Skrevet

1. Gikk opp 12 kg, fikk en baby på 4100 gram og 14 dager etter fødselen hadde jeg gått ned 14 kg (2 kg under utgangsvekten)

2. Gikk opp 14 kg, fikk en baby på 4725 g og alle kiloene var vekk 14 dager etter fødselen.

3. Gikk opp 16 kg, fikk en baby på 4858 g og igjen var alle kiloene vekk innen det var gått to uker.

4. Gikk opp 12 kg, og alle kiloene var vekk da jeg kom hjem fra sykehuset.

Alle fire gangene har jeg altså fått store barn, og med det følger stor morkake, og gjerne mye fostervann, så jeg har ikke lagt på meg mer enn svangerskapet faktisk veide og kiloene forsvant på kort til igjen.

Anonymous poster hash: a531c...b94
Skrevet

Gikk opp 10 kilo , ned 15 etter fødsel. Tror det skyldes mye av ammingen.

Skrevet

Gikk opp 7-8 kg i svangerskapet og med en gang barnet var født veide jeg mindre enn jeg gjorde før jeg ble gravid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...