Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Det er altså helt tørke. Jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger vi har hatt det det siste halvåret. Jeg har ikke tenning, og det har ikke han heller. Er forbi det verste småbarnsstadiet. Vi fungerer egentlig ikke optimalt ellers heller. Er ofte uenig og har ikke humor sammen som før. Samtidig er vi en fin familie og ingen av oss ønsker å gå fra hverandre, mest pga tanken på å splitte opp familien tror jeg Men inni meg skriker jeg etter litt lidenskap i livet. Det er farlig når man møter noen som "ser deg" for første gang. Vil jo ikke være utro men kan ikke se for meg at vi får tilbake denne gnisten. Har mest lyst til å grine av hele greia!! Anonymous poster hash: ee2ab...6c2
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 slutter man å ha sex, savner man det ikke heller, sex avler sex. Hva med å sette av tid til å date hverandre igjen? Rett og slett se om dere klarer å finne igjen følelsene.. Om man lar det surre og gå slik dere gjør nå, vil det aldri kunne bli bedre i hvert fall. Anonymous poster hash: debda...d6b
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Ja, kanskje det ville være en ide.. Men har liksom virkelig ikke lyst. Får vel komme over det ved å gjenoppdage det vi hadde.. Det er vel problemer i dagliglivet som fører til bortfall av sexlyst.. Mente forresten ikke å si det verste småbarnsstadiet, det var jo en herlig tid.. Men vi fikk ikke så mye tid til hverandre HI Anonymous poster hash: ee2ab...6c2
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Få dere barnevakt og gjør noe koselig sammen..... Lykke til Anonymous poster hash: 5a99f...f06
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 Vi har ikke sex i det hele tatt. Koser masse og har det veldig kjekt i lag. God humor Sånt har vi hatt det i 3 år. Ikke mange tror jeg som kunne levd slik, men passer for oss. Anonymous poster hash: 4fbf8...4c0
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #6 Skrevet 8. januar 2014 Vi har ikke sex i det hele tatt. Koser masse og har det veldig kjekt i lag. God humor Sånt har vi hatt det i 3 år. Ikke mange tror jeg som kunne levd slik, men passer for oss. Anonymous poster hash: 4fbf8...4c0 Hvis dere har det så fint sammen og koser osv. Er det en grunn til at det ikke blir sex? Vi har det liksom ikke koselig sammen, og for meg må det være på plass for at jeg skal komme i stemning. Også er det dessverre slik at en person har kommet inn med alskens romantiske fremstøt, og det ødelegger fokuset mitt. Hadde ikke hørt noe på en stund, og merket at jeg klarte å fokusere mer og mer på hverdagen hjemme.. selv om jeg savnet oppmerksomheten. Så kom en ny melding på nyttårsaften og tankene begynte å fly igjen.. Må bare glemme hele greia, men det er så vanskelig når det er fraværende hjemme HI Anonymous poster hash: ee2ab...6c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå