Gå til innhold

Gravid uke 37, megatung. Greit at jeg dusjer hver 3. dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vasker med nedentil hver kveld. Bytter truse daglig. Eller er jeg ekkel?

Anonymous poster hash: f1c27...ee1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du har behov for å nevne det, syns du åpenbart det er lit ekkelt selv :-D

Blir du noe tyngre av å dusje da?

Anonymous poster hash: baa7d...394

Skrevet

Så lenge du synes det er greit så går det jo helt fint :)

Skrevet

Jeg synes jeg er litt ekkel ja. Tungt å dusje og tørke hele den store kroppen etterpå. Jeg holder det skjult for kjæresten at jeg dusjer så sjeldent. Gjort det i 2 uker ca nå...

Skrevet

Det syntes jeg er helt greit. Og ikke ekkelt

Anonymous poster hash: cfdf2...4dc

Skrevet

Men hvorfor dusje kun hver 3. dag da? Er det tungt for deg å dusje, eller gidder du bare ikke?

Vi hadde kun badekar, med skråtak over slik at det ikke gikk an å stå oppreist. På slutten kom jeg meg ikke opp alene om jeg satt meg ned, og det var vondt å sitte, hvilket gjorde at jeg bare dusjet når det var nødvendig.

Litt ekkelt ja...

Skrevet

Men hvorfor dusje kun hver 3. dag da? Er det tungt for deg å dusje, eller gidder du bare ikke?

Vi hadde kun badekar, med skråtak over slik at det ikke gikk an å stå oppreist. På slutten kom jeg meg ikke opp alene om jeg satt meg ned, og det var vondt å sitte, hvilket gjorde at jeg bare dusjet når det var nødvendig.

Litt ekkelt ja...

Fryktelig tungt!! Masse vann i kroppen, bekkenløsning og halsbrann!!

Skrevet

Pga eksem dusjer jeg hele kroppen+hår max to ganger i uka, stort sett hver 4.dag, altså det som faktisk er anbefalt fra hudleger og også frisører. At du gjør det hver 3. dag en periode er nok bare sunt for kroppen, kanskje den får gjenopprettet litt av den naturlige balansen som "vi" er blitt så flinke til å vaske bort. 

Skrevet

Jeg synes jeg er litt ekkel ja. Tungt å dusje og tørke hele den store kroppen etterpå. Jeg holder det skjult for kjæresten at jeg dusjer så sjeldent. Gjort det i 2 uker ca nå...

Stakkar deg. Er ikke veldig farlig å ikke dusje hver dag da, du jogger sikkert ikke så veldig mye rundt heller? Så lenge man er ren og ikke lukter, så burde det vel ikke være noe problem..

Anonymous poster hash: baa7d...394

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...