Bustetroll Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Ja hvor ellers skulle vi følt oss normale
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Rare er greit, men noen virker jo litt syk/forstyrret? Det er en bruker som oppretter mange tråder med tvilsomt innhold. Samme måten å skrive på, starter setninger uten stor bokstav, mangler tegn eller ender setning med ... Men regner med at moderatorer følger med på forumet og tar affere dersom noen oppfører seg underlig. Anonymous poster hash: 33b68...f5d
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Rare er greit, men noen virker jo litt syk/forstyrret? Det er en bruker som oppretter mange tråder med tvilsomt innhold. Samme måten å skrive på, starter setninger uten stor bokstav, mangler tegn eller ender setning med ... Men regner med at moderatorer følger med på forumet og tar affere dersom noen oppfører seg underlig. Anonymous poster hash: 33b68...f5d Det er litt artig med disse rare damene..👼 Anonymous poster hash: 8be41...fdf
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 Rare er greit, men noen virker jo litt syk/forstyrret? Det er en bruker som oppretter mange tråder med tvilsomt innhold. Samme måten å skrive på, starter setninger uten stor bokstav, mangler tegn eller ender setning med ... Men regner med at moderatorer følger med på forumet og tar affere dersom noen oppfører seg underlig. Anonymous poster hash: 33b68...f5d "Tar affære dersom noen oppfører seg underlig"? Hvordan da mener du? Hva slags affære kan en moderator ta? Anonymous poster hash: 9a481...3e3
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #6 Skrevet 8. januar 2014 Rare er greit, men noen virker jo litt syk/forstyrret? Det er en bruker som oppretter mange tråder med tvilsomt innhold. Samme måten å skrive på, starter setninger uten stor bokstav, mangler tegn eller ender setning med ... Men regner med at moderatorer følger med på forumet og tar affere dersom noen oppfører seg underlig. Anonymous poster hash: 33b68...f5d Høhøhøhø Anonymous poster hash: 04393...1d4
Natti11 Skrevet 8. januar 2014 #7 Skrevet 8. januar 2014 Forstår ikke hvordan dere klarer å legge merke til det jeg. Jeg føler at jeg er her ganske mye, men klarer ikke legge merke til skrive måte og hvordan innleggene er skrevet.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #8 Skrevet 8. januar 2014 Forstår ikke hvordan dere klarer å legge merke til det jeg. Jeg føler at jeg er her ganske mye, men klarer ikke legge merke til skrive måte og hvordan innleggene er skrevet. Dersom du ser på de mest svarte innleggene den siste tiden så vil du se tydelige likhetstrekk. Personen skriver ofte om ting som er sensasjonspreget. Jeg har lagt merke til denne brukeren (som er anonym) de siste to ukene. Det må jo være flere enn meg. Anonymous poster hash: 33b68...f5d
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #9 Skrevet 8. januar 2014 Forstår ikke hvordan dere klarer å legge merke til det jeg. Jeg føler at jeg er her ganske mye, men klarer ikke legge merke til skrive måte og hvordan innleggene er skrevet. Dersom du ser på de mest svarte innleggene den siste tiden så vil du se tydelige likhetstrekk. Personen skriver ofte om ting som er sensasjonspreget. Jeg har lagt merke til denne brukeren (som er anonym) de siste to ukene. Det må jo være flere enn meg. Anonymous poster hash: 33b68...f5d Link! Anonymous poster hash: 9a481...3e3
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #10 Skrevet 8. januar 2014 Forstår ikke hvordan dere klarer å legge merke til det jeg. Jeg føler at jeg er her ganske mye, men klarer ikke legge merke til skrive måte og hvordan innleggene er skrevet. Dersom du ser på de mest svarte innleggene den siste tiden så vil du se tydelige likhetstrekk. Personen skriver ofte om ting som er sensasjonspreget. Jeg har lagt merke til denne brukeren (som er anonym) de siste to ukene. Det må jo være flere enn meg. Anonymous poster hash: 33b68...f5d Link! Anonymous poster hash: 9a481...3e3 [/quote Ja, kom med noen eksempler!!!!! 👼 Anonymous poster hash: 8be41...fdf
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #11 Skrevet 8. januar 2014 Forstår ikke hvordan dere klarer å legge merke til det jeg. Jeg føler at jeg er her ganske mye, men klarer ikke legge merke til skrive måte og hvordan innleggene er skrevet. Dersom du ser på de mest svarte innleggene den siste tiden så vil du se tydelige likhetstrekk. Personen skriver ofte om ting som er sensasjonspreget. Jeg har lagt merke til denne brukeren (som er anonym) de siste to ukene. Det må jo være flere enn meg. Anonymous poster hash: 33b68...f5d Link! Anonymous poster hash: 9a481...3e3 [/quote Ja, kom med noen eksempler!!!!! 👼 Anonymous poster hash: 8be41...fdf
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #12 Skrevet 8. januar 2014 Forstår ikke hvordan dere klarer å legge merke til det jeg. Jeg føler at jeg er her ganske mye, men klarer ikke legge merke til skrive måte og hvordan innleggene er skrevet. Dersom du ser på de mest svarte innleggene den siste tiden så vil du se tydelige likhetstrekk. Personen skriver ofte om ting som er sensasjonspreget. Jeg har lagt merke til denne brukeren (som er anonym) de siste to ukene. Det må jo være flere enn meg. Anonymous poster hash: 33b68...f5d Link! Anonymous poster hash: 9a481...3e3 [/quote Ja, kom med noen eksempler!!!!! Anonymous poster hash: 8be41...fdf Det strider kanskje mot forumreglene? Og man kan jo ikke rapportere noe bare fordi man synes ting virker underlig. Anonymous poster hash: 33b68...f5d
Gjest meg mamma? Skrevet 8. januar 2014 #13 Skrevet 8. januar 2014 Rare er greit, men noen virker jo litt syk/forstyrret? Det er en bruker som oppretter mange tråder med tvilsomt innhold. Samme måten å skrive på, starter setninger uten stor bokstav, mangler tegn eller ender setning med ... Men regner med at moderatorer følger med på forumet og tar affere dersom noen oppfører seg underlig. Anonymous poster hash: 33b68...f5d Jaha, hva er underlig oppførsel da?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #14 Skrevet 8. januar 2014 Enda en tråd opprettet for en times tid siden. Anonymous poster hash: 33b68...f5d
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #15 Skrevet 9. januar 2014 Hvaaa? Liker ikke antydningen 👼 Anonymous poster hash: 8be41...fdf
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #16 Skrevet 9. januar 2014 Fader, kommer ikke inn på noen av linkene via mobil. 👼 Anonymous poster hash: 8be41...fdf
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #17 Skrevet 9. januar 2014 Hvaaa? Liker ikke antydningen Anonymous poster hash: 8be41...fdf Crazy cakes… lagt "merke"til denne personen jeg også.. Anonymous poster hash: d359a...32f
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #18 Skrevet 9. januar 2014 Hvaaa? Liker ikke antydningen Anonymous poster hash: 8be41...fdf Crazy cakes… lagt "merke"til denne personen jeg også.. Anonymous poster hash: d359a...32f Er det meg? 👼 Anonymous poster hash: 8be41...fdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå