Gå til innhold

Mannen til venninnen min er Go Go danser...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er Go Go danser , men tjener vist sinnsykt med penger, han har vist jobbet for kjente mennesker også. De har ett veldig godt forhold . Og hun stoler fullt på han. Hvordan klarer hun det?

Anonymous poster hash: 73a42...ff7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det må du vel spørre henne om... ?

Anonymous poster hash: f94e3...a27
Skrevet

Enkelte mennesker stoler på hva som helst, bare de får en masse penger.

Anonymous poster hash: 2970c...24d
Skrevet

Tror ikke det er pengene hun er ute etter siden hun har egen kles butikk. Jeg bare beundrer hvordan hun får det til. Han er veldig pen å se på nemlig. Jeg sliter selv med å stole på min som har kontor jobb

Anonymous poster hash: 73a42...ff7

Skrevet

Han har sikkert ikke gitt henne noen grunn til å tvile... Og hvis du virkelig lurer, så kan du jo spørre henne selv. Sjansen er vel større da, for å få et skikkelig svar...

Anonymous poster hash: 604db...1e6
Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Han har sikkert ikke gitt henne noen grunn til å tvile... Og hvis du virkelig lurer, så kan du jo spørre henne selv. Sjansen er vel større da, for å få et skikkelig svar...

Anonymous poster hash: 604db...1e6

Signerer den. Med mindre kvinnen er naturlig sjalu menneske uansett, er det opp til mannen om han vil ha en sjalu dame eller ikke. Har du flørtet rundt og oppført deg toskete og gitt henne grunn til å tvile på deg, eller enda verre, vært utro, så har du deg selv å takke for at dama ikke stoler på deg. Jeg hadde ikke brydd meg om min mann hadde en danserjobb eller så ut som fotomodell, så lenge han viste meg hver dag at det er meg han vil ha, begjærer og respekterer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...