Gå til innhold

Bare jeg som bruker flere tusen kr på klær og sko i mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

10 000 -20 000 i mnd på klær??? Seriøst det er jo kun skammelig med tanke på hvordan andre lever. Da håper jeg du bruker 500kr mnd for ett par plan fadderbarn da :) ? Og hvis du er ego og ikke hjelper noen som trenger fy skam deg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

shopper hele tiden. mye på nett & alltid på salg.. nå som jeg prøver å bli gravid må jeg skjerpe meg gitt, de pengene kommer ikke til å bli brukt på meg etter at små`n kommer :)

Skrevet

Jeg bruker mellom 10. og 20.000 i måneden på klær og sko til meg selv. Mye av ordentlig design, da er det også mye bedre kvalitet og jeg kan ha en bukse i årevis. Har ikke dårlig samvittighet for det :)

Anonymous poster hash: ec948...019

Sorry, men det må være nboe av det dummeste jeg har hørt

Anonymous poster hash: f8926...e18

Eh, okey? Hvorfor er det så dumt?

Fordi det umulig kan være nødvendig å bruke 10000 - 20000 i mnd på klær i mnd, design eller ei

Nødvendig er det ikke nei, enig i det.

Skrevet

10 000 -20 000 i mnd på klær??? Seriøst det er jo kun skammelig med tanke på hvordan andre lever. Da håper jeg du bruker 500kr mnd for ett par plan fadderbarn da :) ? Og hvis du er ego og ikke hjelper noen som trenger fy skam deg.

Har ingen fadderveka , men jeg gir bort mye brukte klær da. Både til barn og voksen.

Skrevet

Jeg bruker mellom 10. og 20.000 i måneden på klær og sko til meg selv. Mye av ordentlig design, da er det også mye bedre kvalitet og jeg kan ha en bukse i årevis. Har ikke dårlig samvittighet for det :)

Sorry, men det må være nboe av det dummeste jeg har hørt

Eh, okey? Hvorfor er det så dumt?

Fordi det umulig kan være nødvendig å bruke 10000 - 20000 i mnd på klær i mnd, design eller ei

Nødvendig er det ikke nei, enig i det.

Så hvis ikke det er nødvendig, så er det vel for å vise hvor mye penger man har

Skrevet

Har ingen fadderveka , men jeg gir bort mye brukte klær da. Både til barn og voksen.

Hvis du bruker titusenvis av kroner på klær og sko fordi du vil ha kvalitet og god design, så skjønner jeg ikke hvorfor du må ut og gjøre det samme måneden etter. Og måneden etter der. Hvis klærne dine har så bra design så blir du jo ikke lei av utseendet, og om kvaliteten er så bra så blir de jo ikke ødelagte. Så hvorfor må du kjøpe så utrolig mye hver eneste måned?

Anonymous poster hash: cc2df...dce

Skrevet

Kremt.... Nei, du er ikke alene. Jeg har faktisk ikke regnet på det, men ryker sikkert på 3-4000 pr måned minimum.

Er dessverre altfor dårlig på gjenbruk, og har litt dårlig samvittighet av miljøhensyn...

Skrevet

Hvis du bruker titusenvis av kroner på klær og sko fordi du vil ha kvalitet og god design, så skjønner jeg ikke hvorfor du må ut og gjøre det samme måneden etter. Og måneden etter der. Hvis klærne dine har så bra design så blir du jo ikke lei av utseendet, og om kvaliteten er så bra så blir de jo ikke ødelagte. Så hvorfor må du kjøpe så utrolig mye hver eneste måned?

Anonymous poster hash: cc2df...dce

Fordi jeg har skikkelig shoppdilla!

Skrevet

Men... hva med skapplass da? Har dere som overshopper ti stappa klesskap, eller faste månedlige leveransedager hos fretex? Dere kaster vel ikke klær?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...