Gå til innhold

Uke 36+5. Dritt lei! Har det noen hensikt å pumpe meg, for å sette i gang rier??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Evt stimulere brystvorter?

Stor baby i magen, så går helt fint om hun kommer nå.,

Anonymous poster hash: 6ea6f...d1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker den følelsen. Prøv sex. Eller gå laaaang tur. Tror det var det som gjorde det her. Hun kom i uke 37 .

Skrevet

Herlighet, du har kanskje så mye som 6 uker igjen, og kanskje trenger barnet ditt å være inni magen så lenge. Babyen kan rett og slett ikke være klar ennå. Det er kan føre til styrtrier å stimulere brystvorter forresten. Anbefales ikke, med mindre du er på sykehuset. 

Anonymous poster hash: 7f5e5...e95
Skrevet

Jeg vet ikke om det er noe trøst... (Er nok ikke det 😂) men jeg er 28 uker nå, og er veldig klar for å få henne ut.... Men jeg må vente 10-11-12-13 uker til...... Stor baby her også :-o

Du har så kort tid igjen!

Lykke til :-)

Anonymous poster hash: 3aadb...d03

Skrevet

Jeg vet ikke om det er noe trøst... (Er nok ikke det 😂) men jeg er 28 uker nå, og er veldig klar for å få henne ut.... Men jeg må vente 10-11-12-13 uker til...... Stor baby her også :-o

Du har så kort tid igjen!

Lykke til :-)

Anonymous poster hash: 3aadb...d03

Joda, liten trøst det, ha ha ha!! 👏

Uff, er såå sliten, med alt av plager man kan tenke seg! Og vil så gjerne møte den lille jenta mi snart!!! ❤️

Skrevet

La det ta den tiden det tar. Babyen har det best i magen tiden ut :)

Anonymous poster hash: 8cc25...079
Skrevet

Herlighet, du har kanskje så mye som 6 uker igjen, og kanskje trenger barnet ditt å være inni magen så lenge. Babyen kan rett og slett ikke være klar ennå. Det er kan føre til styrtrier å stimulere brystvorter forresten. Anbefales ikke, med mindre du er på sykehuset.

.

Hvis kjæresten koser med brystene mine da?? Er det lov da...??!! 💁

Skrevet

Ja, det må vel være lov i noen grad, men han bør være klar over at han kan sette i gang saker som iallefall ikke fører til sex :fnise:

Skrevet

Ja, det må vel være lov i noen grad, men han bør være klar over at han kan sette i gang saker som iallefall ikke fører til sex :fnise:

Hahahhah, det blir en helt annen type action enn planlagt da!!

Skrevet

Ja, nesten det stikk motsatt. Noe DIGERT som skal UT. 

Skrevet

Ja, nesten det stikk motsatt. Noe DIGERT som skal UT.

Uff, og jeg som vanligvis må klare med med smått..!!! 🙈

Skrevet

Nei, nei, slapp av. Babyen er forhåpentligvis større enn tissen? 

Skrevet

Jeg kan ikke slappe av. Er vant til liten tiss, er ikke klar for stort hode! Stakkars min vagina, kommer til å få sitt livs sjokk!!

Skrevet

Jeg kan ikke slappe av. Er vant til liten tiss, er ikke klar for stort hode! Stakkars min vagina, kommer til å få sitt livs sjokk!!

Hahaha dævver!! Du har vært fall humør da :-D applaus*

Jeg har vært så syykt lei de siste ukene av mine svangerskap, er i bare bra for da er det faktisk en glede når smertene fra riene kommer!

Anonymous poster hash: fbca1...f82

Skrevet

Du kan selvfølgelig gjøre det, men tror ikke det har noen hensikt hvis du ikke er moden. Jeg har prøvd det meste, men gått på overtid  med alle 6;) Den beste metoden er nok å overbevise seg selv om at man kommer til å gå over, og så kanskje bli positivt overrasket om det ikke skjer......;)

Skrevet

Hahaha dævver!! Du har vært fall humør da :-D applaus*

Jeg har vært så syykt lei de siste ukene av mine svangerskap, er i bare bra for da er det faktisk en glede når smertene fra riene kommer!

Anonymous poster hash: fbca1...f82

Jada, det er kun vaginaen som får seg er sjokk, jeg selv er nok litt mer forberedt..

Skrevet

Du kan selvfølgelig gjøre det, men tror ikke det har noen hensikt hvis du ikke er moden. Jeg har prøvd det meste, men gått på overtid med alle 6;) Den beste metoden er nok å overbevise seg selv om at man kommer til å gå over, og så kanskje bli positivt overrasket om det ikke skjer......;)

Uff, ja, du er nå fornuftig. Jeg er bare lei... 👹

Skrevet

Jeg skjønner at du er lei, men at babyen er stor er ingen garanti for at den er klar til å komme ut. En av mine ble født i 37+0, veide tett på 4 kilo, men var ikke klar enda. Det var masse startvansker med blodsukker, for mye blod, voldsom gulsott, osv, og de fem første døgnene tilbrakte vi på nyfødtintensiven. Det er kanskje ikke den starten du ser for deg?

Anonymous poster hash: 4d61a...c1e
Skrevet

Jeg skjønner at du er lei, men at babyen er stor er ingen garanti for at den er klar til å komme ut. En av mine ble født i 37+0, veide tett på 4 kilo, men var ikke klar enda. Det var masse startvansker med blodsukker, for mye blod, voldsom gulsott, osv, og de fem første døgnene tilbrakte vi på nyfødtintensiven. Det er kanskje ikke den starten du ser for deg?

Anonymous poster hash: 4d61a...c1e

Når du sier det på den måten.. Men, din kom jo av seg selv? Det er jo aldri noen garantier...?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...