Gå til innhold

Foreldre med barn i barnehagen lever av nav og foreldre med barn i skole jobber...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 2cdf3...6ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh... ok

Hilsen mamma med jobb og barn i barnehage OG i skolen

Anonymous poster hash: 3e5fd...03a
Skrevet

Som å påstå at dette gjelder alle? Veeel selv har jeg jobb,og minsten i bhg:-) Og hvis noen går på nav som du sier,og har barn i bhg,kan det jo tenkes det er en grunn til det?

Skrevet

Jeg har ungen i barnehage fordi jeg er nødt til å gå på jobb hver dag, dette vil nok fortsette når hun begynner på skolen. Skjønner ikke helt hvor du vil med denne mangelfulle, diffuse hypotesen din?

Skrevet

Jeg tror det er flest av de som har barn som hverken går i bhg eller skole som lever av nav. ;) (Permisjon)

Anonymous poster hash: 2efd1...e0e
Skrevet

Jeg tror det er flest av de som har barn som hverken går i bhg eller skole som lever av nav. ;) (Permisjon)

Anonymous poster hash: 2efd1...e0e

Ja, greit det da. Men det er også mange som bare "henger" hjemme og klør seg i rompa. 

Skrevet

Jeg jobber i NAV hvor vi hovedsakelig utarbeider konklusjoner basert på undersøkelser gjort av fagfolk. Kan med hånden på hjertet si at din hypotese er feil. De fleste som lever av NAV sitter her inne og utformer idiotiske konklusjoner.

Anonymous poster hash: 4fd0e...137
Skrevet

Det er mange som jobber,studerer,er i permisjon... ja whatever... men snu på det da... er det ikke bra for de ungene det gjelder da,være i bhg med andre barn?

Hvilke forutdetninger har man til å kunne vite hvilken grunn det er til at de menneskene som mottar stønader fra nav sitter å klør seg i rompa?

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

For en merksnodig oppfatting :P

Her går jeg hjemme med ungene, men eneste pengene fra NAV er barnetrygd, også blir det noen mnd med kontantstøtte nå, men etter det er det kun trygda igjen.. Vi lever på en inntekt, samboerens :P

Senest i høst satser vi på at ungene er i bhg, og jeg kommer meg i jobb.

Skrevet

Jeg jobber i NAV hvor vi hovedsakelig utarbeider konklusjoner basert på undersøkelser gjort av fagfolk. Kan med hånden på hjertet si at din hypotese er feil. De fleste som lever av NAV sitter her inne og utformer idiotiske konklusjoner.

Anonymous poster hash: 4fd0e...137

Glad jeg ikke lever av Nav! 

Skrevet

Er dette en hypotese om at de med barn mellom 0-6 år lever av nav, mens de med barn fra 6-18 jobber? Så de med barn i både barnehage og skole jobber ... deltid? Eller er sykmeldt? Eller? Og de med voksne barn, da, hva gjør de? Etterutdanning? Attføring?

Hehehe, dette er jo samfunnsrefleksjoner på sitt beste... :D

Anonymous poster hash: ef413...5bf
Skrevet

Tror pipa di hadde fått en annen lyd om det var du som hadde en kronisk sykdom. Du provoserer nok mange med å komme med denne type utsagn.

Anonymous poster hash: b2a93...731

Skrevet

Har en 3 åring på bhg og jeg lever på nav, betyr det at jeg får jobb om 3 år?

Skrevet

Jeg jobber i barnehage, de fleste foreldrene jeg møter der er yrkesaktive eller så er de hjemme i permisjon. Hvorfor mener du at der er slik du påstår?

Anonymous poster hash: b2a93...731

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...