Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Undrer bare over om jeg er nærtaken eller har full rett til å være lei meg. Er på føden for igangsetting. I går kjeftet samboer på meg, og har ikke hatt en bra natt. På morgenen kjefter han på meg før vi drar til føden, og sitter i en stol, sier ingenting og chatter på facebook med andre. Sier forøvrig ikke så mye jeg hrller, men gråtet i det skjulte under dyna. Ber han dra da dette kan ta tid ( men vil egentlig ikke ha han her, da jeg blir stresset og lei meg). Ska snart ha barn, og føler ingen lykke støtte og lykke. Var det feil av meg og sende han vekk? Anonymous poster hash: a26da...701
Førstemann Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Hva i alle dager har han kjeftet på deg for da? Med mindre du har gjort han noe høres han jo ut som en dust!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Jeg er fristet til å spørre hva han kjeftet på deg for? I utgangspunktet trenger man jo ro over fødesitusjonen, så sånn sett var det ikke feil av deg å sende ham ut. Anonymous poster hash: 4b34f...304
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Og han skal støtte deg under fødsel??? Anonymous poster hash: 41806...dfd
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 Er sint på barnefaren fra tidligere forhold osv. At han ikke får levere barna på sykehuset . Anonymous poster hash: a26da...701
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #6 Skrevet 8. januar 2014 Undrer bare over om jeg er nærtaken eller har full rett til å være lei meg. Er på føden for igangsetting. I går kjeftet samboer på meg, og har ikke hatt en bra natt. På morgenen kjefter han på meg før vi drar til føden, og sitter i en stol, sier ingenting og chatter på facebook med andre. Sier forøvrig ikke så mye jeg hrller, men gråtet i det skjulte under dyna. Ber han dra da dette kan ta tid ( men vil egentlig ikke ha han her, da jeg blir stresset og lei meg). Ska snart ha barn, og føler ingen lykke støtte og lykke. Var det feil av meg og sende han vekk? Anonymous poster hash: a26da...701 hvis han skal sitte der og være sur, nekte å snakke til deg og surfe på mobilen, hva slags nytte skal han gjøre da? En mann skal være med på fødselen for: a) å se barnet sitt bli født og støtte sin fødende partner. Ikke bruke sykehuset som chatterom. Anonymous poster hash: efad6...9ea
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 8. januar 2014 #7 Skrevet 8. januar 2014 Kjære deg.... Hvorfor dere kranglet,det er irrelevant for meg,det eneste jeg tenker på er at jeg håper du har noen du kan snakke med nå,familie,venner etc.... Har du ikke det,snakk med en jordmor,sykesøster osv.... Ta problematikken med mannen senere,fokuser på at du skal bli mamma:-) gratulerer så masse med den lille:-) klem fra megKjæ
Havhesten Skrevet 8. januar 2014 #8 Skrevet 8. januar 2014 Han er kanskje emosjonell og stressa, ikke usedvanlig i en slik situasjon. Krev at han legger fra seg mobil og pc, ser deg inn i øynene og snakker med deg. Ikke kjefte, men snakke. Det er lov å være emosjonell, men han må ta hensyn til deg nå. Du og fødselen er viktigst. Ring ham og be ham komme. Slutt fred og si rolig hva du trenger av ham nå. Gi ham tillit og si at det ikke er konstruktivt å kjefte. Lykke lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #9 Skrevet 8. januar 2014 Send han ut. Han gjør ikke noe nytte for seg med sånn holdning. Kanskje han lærer noe av sin dritt oppførsel om ikke annet.. Anonymous poster hash: 8d0e5...54b
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #10 Skrevet 8. januar 2014 Jeg hadde ringt til svigermor, som igjen hadde ringt sin sønn som hadde fått streng beskjed om å ta seg sammen ! Anonymous poster hash: 6c9a3...d85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå