Gå til innhold

Familie på 4 har 14 000 kr å leve for etter faste regninger, bør vi klare oss?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Disse 14 000 skal dekke mat, bensin, kino, smågaver, småinnkjøp av ting barna og vi trenger. Ca 2000 går til bensin. Barna er 4 år og 3 måneder (mme og bleier)

Absolutt alle forutsette regninger er trukket fra.

Noen som har ca lik økonomi og kan si litt om hvordan det går?

Anonymous poster hash: b2677...a40
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen problem:)) dere har mye å rutte med da.

Anonymous poster hash: 808fb...f8e

Skrevet

Burde absolutt klare dere helt fint;)

Anonymous poster hash: adad3...96b

Skrevet

Ja. Da hadde vi levd som grever vi! :)

Anonymous poster hash: f07ed...87b
Skrevet

Da har dere mer enn nok i massevis .

Skrevet

Oi, da bruker vi mye penger... 

Anonymous poster hash: f2af8...bbc
Skrevet

Dere bør klare dere, men at dere har nok i massevis og kan leve som grever, den ser jeg ikke helt altså.

Anonymous poster hash: f93f8...c9b

Skrevet

Jeg er alene med et barn, har 210 kr dagen etter alle regninger er betalt. Dette går til mat, frisør, bursdager o.l. ;) det går, men er jammen meg trangt :P

Anonymous poster hash: 08efd...f6b

Skrevet

Jeg er alene med et barn, har 210 kr dagen etter alle regninger er betalt. Dette går til mat, frisør, bursdager o.l. ;) det går, men er jammen meg trangt :P

Hvordan går det da? 210kr? really? :) 

Bruker du kredittkort da? 

Anonymous poster hash: f2af8...bbc

Skrevet

Det var mye penger HI. Om dere ikke klarer det så bør dere komme dere til økonomisk rådgiver;) hehe

Anonymous poster hash: ac8c6...480
Skrevet

Vi har 2000 igjen resten av måneden. 4 stykker her også. ;) Så ja, jeg tror dere kan klare dere. :)

Anonymous poster hash: 03542...fb9
Skrevet

Er dette en problemstilling? Det kan kun være i verdens rikeste land......

Skrevet

Disse 14 000 skal dekke mat, bensin, kino, smågaver, småinnkjøp av ting barna og vi trenger. Ca 2000 går til bensin. Barna er 4 år og 3 måneder (mme og bleier)

Det går nok om det virkelig er bare til det du har nevnt. Om dette også skal inkludere klær til alle blir det trangt.

Anonymous poster hash: 20740...ee8

Skrevet

Jeg er alene med et barn, har 210 kr dagen etter alle regninger er betalt. Dette går til mat, frisør, bursdager o.l. ;) det går, men er jammen meg trangt :PAnonymous poster hash: 08efd...f6b

Hvordan går det da? 210kr? really? :) Bruker du kredittkort da?  Anonymous poster hash: f2af8...bbc
Nei, eier ikke kredittkort :D

Er veldig sparsom av natur. Vi klarer oss, spiser mat hver dag :)

Handler en gang i uken, ikke røyking eller drikking.

Skrevet

Hvis dere spiser for maks 5000kr i mmd har dere 7000kr til luksus og fritid . I alle dager det er jo mye mer enn nok. Oj oj overflod på mange der ute. Håper veldedighet og de fattige barna i Afrika også fåt litt av folk med gode og tykke lommebøker.

Skrevet

Ja! Vi har 6000 og det går på hengende håret:/

Skrevet

Hvis dere spiser for maks 5000kr i mmd har dere 7000kr til luksus og fritid . I alle dager det er jo mye mer enn nok. Oj oj overflod på mange der ute. Håper veldedighet og de fattige barna i Afrika også fåt litt av folk med gode og tykke lommebøker.

Helt normalt å bruke 8000 kr i mat i mnd for en familie på 4 og HI her er 5 stk.

Anonymous poster hash: 20740...ee8

Skrevet

Jeg går ut fra at hun mener at det er beløpet de skal leve med over lengre tid. Jeg syns ikke at det er fett akkurat. Kanskje jeg har dyre vaner, men vi bruker jo mellom 8.000 og 10.000 i matbutikken.

Skrevet

Da har dere mer enn nok vil jeg si. Har dere problemer da kan det være lurt å se på forbruket :)

Vi er 3 (to voksne og et barn på 2 år) og har 14000kr, vi sparer mellom 5-7000kr pr mnd, og gjør likevel det vi vil. Bruker 5500kr på mat, toalettartikler, bleier, såper og alt annet til husholdningen. Ca 1000kr på drivstoff

Skrevet

HI er vel 4. Men i tilleg to små. Hvor mye spiser en 4 åring? Og bleier og mme er ikke sååå dyrt i norge ( sammenlignet med andre land) tror ikke det er nødvendig bruke 8000kr i mnd i mat. Seriøst? Isåfall og igjen. Overflod samfunn deluxe. Sløseri . God hjemmelaget mat er ikke dyr mat.

Skrevet

Det klarer dere

Anonymous poster hash: 81d7c...6e7
Skrevet

Shit - vi har 34000 etter alle faste utgifter & jeg gleder meg villt til min mann begynner å jobbe (han har vært student i 3 år) ... Men så er vi også noen "bortskjemte drittunger" m/hus, bil, hytte & 3 barn.

Skjerpings!!

Anonymous poster hash: 13b18...4fb

Gjest ________
Skrevet

Eh ja???

Vi er fire og bruker 10 000 og sparer resten

Skrevet

Vi er en familie på fem som bruker langt under 14000kr. Kommer til å gå så bra at!

Anonymous poster hash: 136f1...666

Skrevet

Jeg er alene med et barn, har 210 kr dagen etter alle regninger er betalt. Dette går til mat, frisør, bursdager o.l. ;) det går, men er jammen meg trangt :PAnonymous poster hash: 08efd...f6b

Hvordan går det da? 210kr? really? :) Bruker du kredittkort da? Anonymous poster hash: f2af8...bbc
Nei, eier ikke kredittkort :D

Er veldig sparsom av natur. Vi klarer oss, spiser mat hver dag :)

Handler en gang i uken, ikke røyking eller drikking.

nå skjønte jeg ikke helt her.

Har du 210kr pr dag å leve for ? Det er jo tross alt 6300kr imnd og mye for deg og et barn. Eller mener du at du kun har 210kr igjen som skal dekke mat for en måned for deg og ditt barn. Det er jo helt umulig.

Anonymous poster hash: 9311a...9c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...