Gå til innhold

Dere som bor i liten bolig? Under 100 kvm. Hvor feirer dere barnebursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: f1a0b...a1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemme. Da inviterer vi alle guttene i klassen. Har hatt på SFO en gang, og da inviterte vi hele klassen :)

Vi har 70 kvm fordelt på to etasjer, så det er ikke så stor plass.

Anonymous poster hash: c7b52...a70

Skrevet

Ute i hagen;) har barn født på sommeren, så de kan være både ute og inne som de ønsker:)

Skrevet

Ute eller hjemme. sitt på gulvet om dere mangler stoler. Eller lån av naboene. Barn er oppsiktsvekkende uformelle skapninger :-)

Skrevet

Er en annne forelder fra barnehagen  som har 55 og hun lurer på om hun kan feire hos oss? Synes det blir litt merkelig...? Eller? Vi kjenner ikke hverandre da? 

Skrevet

Hjemme. Går fint for oss. Har stue og kjøkken i ett. Litt trangt om plassen, men vi har stor uteplass :)

Anonymous poster hash: 36954...62a
Skrevet

Er en annne forelder fra barnehagen som har 55 og hun lurer på om hun kan feire hos oss? Synes det blir litt merkelig...? Eller? Vi kjenner ikke hverandre da?

Ja, det synes jeg er veldig merkelig!

Skrevet

Er en annne forelder fra barnehagen som har 55 og hun lurer på om hun kan feire hos oss? Synes det blir litt merkelig...? Eller? Vi kjenner ikke hverandre da?

Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg? Barna går på samme avdeling, så de leker jo sammen. Men jeg vet ikke noe om den familien eller noe. Men hun sier de har liten plass og de trenger et sted å være. Jeg vet ikke hvordan folk gjør det jeg, så måtte høre med dere. 

Skrevet

Det var litt spesielt ja... men mener dere virkelig at man ikke har plass til gjester om man har under 100 m2? Da bor man ihvertfall ikke i en storby:)

Anonymous poster hash: d900a...534

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg? Barna går på samme avdeling, så de leker jo sammen. Men jeg vet ikke noe om den familien eller noe. Men hun sier de har liten plass og de trenger et sted å være. Jeg vet ikke hvordan folk gjør det jeg, så måtte høre med dere.

Har hun spurt rett ut om å feire hos deg?? Eller er hun ute etter ideer til hvor hun kan feire? Gi henne et par ideer, bare.

Ellers vanvittig frekt!

Anonymous poster hash: 27035...c62

Skrevet

Jeg leide barnehagen som datteren min gikk i. Fungerte perfekt :-)

Skrevet

Her leide vi en gymsal :-)

Anonymous poster hash: 161bf...e91
Skrevet

Den gangenjg bodde trangt, så hadde vi utebursdag :) Grilling, fotballkamp, hinderløype m.m

Skrevet

Vi tenker at vi låner barnehagen :-)

Skrevet

Har 91kvm og klarer fint å ha barnebursdagen her. På det meste var det vel 18 unger her. Det blir hva du gjør det til.

Men å la andre feire sine barns bursdager i mitt hjem hadde ikke kommet på tale.

Anonymous poster hash: 78d04...724

Skrevet

På lekeland ;)

Anonymous poster hash: b2dcf...18e
Skrevet

Vi har alltid feira hjemme. Vi har 67 kvm. og vært rundt 15-16 stk. Har gått helt fint, men gleder meg til vi flytter nå og får større plass :)

Skrevet

Vi har bursdagen hjemme, har alltid hatt det. skjønner ikke at under 100 kvm skal regnes som lite forresten, det er da helt vanlig.

Nå har vi 98 kvm, før hadde vi 77. Jeg har faktisk aldri i hele mitt liv bodd på over 100kvm.

Anonymous poster hash: 82d16...554

Skrevet

Har fire barn og selv om vi har stor plass har vi hatt bursdag mange forskjellige steder.

Vi har bl.a leid gymsalen, leid lokalene til barnehagen, leid en gapahuk i skogen fra en friluftsbarnehage i distriktet, hatt det på lekeplassen ved et friområde her, i hagen og i akebakken (har et januarbarn også).

Utebursdager er helt genialt, bare skriv i innbydelsen at de skal kle seg etter været, selv bursdag i regnvær med spising under en presenning dratt mellom noen trær har vært utrolig stas her altså. Engangsgrill, bål eller utepeis, pølser på spyd og kanskje pinnebrød. Ungene elsker det :)

Gjest vinterbrud
Skrevet

Barnebursdagene har jeg alltid feiret hjemme,både i barnehagen og nå i skolen.

Vår leilighet er  ca 60 kvm.

Skrevet

Leiligheten min er 60 kvm og det kunne aldri falt meg inn å feire hjemme. Kaos og ingen plass å boltre seg på. Feirer på lekeland eller leier et annet lokale for å variere.

Anonymous poster hash: 6b814...452
Skrevet

Hjemme med få unger et par ganger. Har hatt bursdag i marka (gått samla til en grillhytte) i august. Nå skal minsten feire 3-årsdag og gubben skal prøve å leie ei leilighet e.l. gjennom jobben.

Anonymous poster hash: ada08...10b
Skrevet

Her hadde vi ute i fjor, min har bursdag i påsken, så det ble grilling av pølser på bålet, (til dels) egen spikkede pølsepinner. på jakt i snøen etter påskeegg, snømannbygge konkurranse osv. Vi hadde det kjempe jekt og ingen av barna ville hjem når de ble hentet. ble 3år i fjor.

Anonymous poster hash: 4f303...883

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...