Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Mulig noen river seg i håret over dumt spørsmål nå men Vil gjerne slippe å drasse den med inn på flyet, har heller ikke noe veske som passer til pcen. Anonymous poster hash: 72cea...8f8
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Det ville jeg aldri ha gjort. For det første slenger de rundt på koffertene noe helt vanvittig, så den kan potensielt bli ødelagt. For det andre kan den bli stjålet. Legger derfor aldri verdisaker av noe slag i innsjekket bagasje. Anonymous poster hash: 132ce...0bc
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Nei, det er ikke trygt Kan godt hende det går bra, men det kan like godt hende at det ikke går bra. Anonymous poster hash: 43122...51c
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Takk for svar. Da får jeg gå til innkjøp av pcveske Hi Anonymous poster hash: 72cea...8f8
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 Takk for svar. Da får jeg gå til innkjøp av pcveske Hi Anonymous poster hash: 72cea...8f8 Vi anbefale deg en litt stor håndveske til reising. Da kan du putte pc'en, all væsken som du må ha i sånn pose etc i vesken. Samtidig har du god plass til billetter, litt drikke etc. Pc-veske er upraktisk, synes jeg God tur! Anonymous poster hash: 43122...51c
Førstemann Skrevet 8. januar 2014 #6 Skrevet 8. januar 2014 Mannen glemte sin pc i kofferten på forrige reise, den fikk seg en skikkelig trøkk, kan man si...
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #7 Skrevet 8. januar 2014 Jeg syns det er mye kjekkere med sekk. Da har jeg armene fri og har plass til alt i den. Anonymous poster hash: 47901...bc6
Havhesten Skrevet 8. januar 2014 #8 Skrevet 8. januar 2014 Ikke gjør det! Har sett plenty av ødelagte eksemplarer etter å ha prøvd dette.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #10 Skrevet 8. januar 2014 Det står en ikke bør ha pc i kofferten, og forsvinner en god del verdisaker på grunn av noen ikke har lært forskjell på mitt og ditt. Du kan være heldig, men jeg ville tatt den med meg i håndbagasjen. Anonymous poster hash: c92b9...e2b
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #11 Skrevet 8. januar 2014 vi måtte putte den i bagasjen nå sist, men vi hadde en god polstra dataveske. i tillegg til at vi la den i midten av kofferten. det gikk jo bra, men sender den aldri med sånn ellers. Det vi har lært er å stripse igjen koffertene da kommer ikke noen inn i de, uten av vi legger merke til det.... Anonymous poster hash: ed3ad...85e
me_87 Skrevet 8. januar 2014 #12 Skrevet 8. januar 2014 Det gjorde jeg med ett uhell oppi alt stresset å den kom ut igjen ødelagt :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå