Gå til innhold

Å nei!! Gravid, men friskt blod!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mandag tok jeg 2 strimmeltester, og 1 CB. Alle positive til min store begeistring! Er 4+1 nå og i dag kom det helt fiskt blod(ikke brunt) på papiret. Det er der hver gang jeg er på do å tørker meg! Det er ikke mye, men selvsagt veldig skremmende :-( Har ikke særlig vondt, men kjenner jo litt i korsryggen og det små stikker litt i lysken. Og er forbasket kvalm. Noen som har opplevd å få "vanlig mens" og fortsatt vært gravid??

Anonymous poster hash: 386ba...efb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har opplevd det. Det gikk veldig fint. Resultatet ligger på brystet mitt nå. :)

Anonymous poster hash: ac32c...6e6

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Og mitt ligger i vognen ;-) jeg blødde mye og lenge,helt til uke 17.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Hadde blødninger en gang i mnd til jeg var 4 mnd på vei med sønnen vår, var like redd og engstelig hver gang jeg hadde blødninger, men det gikk bra, gutten er snart 3 år..

Krysser det som krysses kan for deg HI :)

Skrevet

Nå er det nesten så jeg hopper i taket av glede. Men kan jo ikke ta gleden på forskudd ennå. Håper birkelig dette går bra! Med nr 1 merket jeg ingen ting og nr2 hadde jeg brun utflod. Så når det var så friskt blod nå fikk jeg en stor klump i halsen. Krysser det som krysses kan her også :)

Skrevet

Jeg hadde 2 spontanaborter i uke 5 og 7 (tror jeg det var...).
Da startet det med brun utflod, og senere så kom det masse blod. Hadde ikke noe vondt noen av gangene, bare merket at de symptomene jeg hadde hatt på graviditet bare forsvant helt.

Dette svangerskapet har jeg hatt blødninger 5 ganger, friskt blod. Vært på ultralyd 3 ganger, har vondt i magen til og med. Men alt ser heldigvis bare fint ut.
Med mindre det kommer koagulert blod (mørke små slimklumper dersom SA) tror jeg ikke du behøver å bekymre deg så mye.
Men jeg er nå ingen lege da.

Skrevet

Det kan gå bra! Jenta mi ligger i fanget mitt nå, til tross for daglige småblødninger fra uke 4 til uke 17:)

Anonymous poster hash: 45338...e18
Skrevet

Ingen mørke blumper her(ennå iallefall). Men dette kom jo i dag. Håper virkelig og satser høyt :)

Skrevet

Jeg blødde hele svangerskapet med tvillingene mine, både gammelt og friskt blod. Vel, barna ble i magen så godt som frem til termin, og er sunne og friske.

Anonymous poster hash: af369...26c
Skrevet

Har to nydelige barn fra før. Ingen blødning med de. I dag er smertene borte og nå er det brunt på innlegg og nesten ingen ting på papiret etter do besøkene. Det var ikke mye blod som kom i går. Men nok i haugevis til å bli liv redd! 

Hilsen HI

Skrevet

Det kan godt være blodører i skjeden som har fått seg en trøkk. Jeg blødde i nesten en uke rundt uke 7-8, og dro på ultralyd da jeg var 9+2 for å sjekke, der lå det et sprell levende lite troll :) Sønnen min er nå tre år! Legen forklarte meg at hormonene som var i sving kunne få blodkar i skjeden/tappen til å sprekke, og slikt blir det "ferskt" blod av. Skulle visst være mer obs om det kom klumper og/eller mørkt/brunt blod.

Ønsker deg lykke til, hold oss gjerne oppdatert :)

Anonymous poster hash: 7a1ac...2a0
Skrevet

Klumper har det ikke kommet. Er helt brunt nå, som på sluttfasen av mens.

Takk for det! Skal holde dere oppdatert :)

Skrevet

Jeg dro til legen med engang jeg fikk blodspor, men da var jeg 5 måneder gravid. Gikk bra da :)

Anonymous poster hash: c7819...a73
Skrevet

Det er mange som har blødninger i svangerskap uten at det er farlig. Jeg har hatt det i fire svangerskap, men jeg har også mistet en gang. Da jeg mistet blødde jeg mer og mer, og med mye klumper. De andre gangene var det rosa, brunt eller frisk blod i små mengder. Jeg hadde murringer og smerter alle gangene.

Grunnen til blødningene kan være at det sprekker små blodkar pga at livmoren utvider seg. Det er ufarlig, men ubehagelig og skaper mye frykt hos den gravide.

Anonymous poster hash: 25019...43d
Skrevet

Godt å høre så mange solskins historier! :) Håper på en her også :)

Skrevet

Hatt mye blødninger, bla styrtblødning i uke 5, 9 og 33, småblødninger i ukene mellom. Er på ultralyd annenhver uke fast, er nå i uke 37. Helt friskt foster. Krysser fingrene for deg 👼

Anonymous poster hash: 4c2dc...842

Skrevet

Hadde klumper også jeg og trodde løpet var kjørt men neida:) Tror det har mye å si hvor lenge du blør også.Blør du en del over noen dager så er kanskje sjansen for abort større.Jeg blødde mye på en times tid og så roet det seg.Hadde småblødninger frem til uke 14.Det var slitsomt men jeg fikk en nude

Skrevet

Du er for tidlig i forløpet til å gå ul. Få tatt en hcg-blodprøve hos lege i morgen. I neste uke får du en ny. Stiger hcg er du fremdeles gravid. Jeg snakker av erfaring ja. Er i uke 31 nå. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...