Gå til innhold

Mannen er sterilisert, nå er jeg blitt gravid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var der for litt over et år siden. Ble gravid i en situasjon tilsvarende din (han var ikke sterilisert, men jeg gikk på prevensjon). Jeg gikk langt i å vurdere abort, vi hadde tre barn hvorav eldste var 5 1/2 og minste var 1 1/2. Jeg greide ikke å gjennomføre abort, men var gjennom legeundersøkelsen på sykehuset og fikk time til kirurgisk abort. Er i dag veldig glad for at vi valgte å beholde, men syntes det var veldig vanskelig da det stod på!! Innerst inne følte jeg vel at jeg aldri ville greid å gjennomføre en abort, så for meg var det en lettelse å innse at vi skulle beholde, og jeg gledet meg til å få en baby til ganske fort! 

Nå går det veldig fint, men vi har au pair. Helt nødvendig siden mannen jobber mye og ingen av barna er store nok til å være alene hjemme (vil ikke være i den situasjonen der jeg må dra med meg fire barn fordi en skal på fotballtrening eller hentes i en bursdag….)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan gikk det i dag HI?

Anonymous poster hash: 69fe5...7a2

Skrevet

Hvordan gikk det?

Anonymous poster hash: c7e85...074
Skrevet

Dytt...

Anonymous poster hash: 69fe5...7a2

Skrevet

Håper det går bra?

Anonymous poster hash: c7e85...074
Skrevet

Jeg er for selvbestemt abort, men synes likevel at takhøyden for å ta abort burde være høy. Det handler om å avslutte liv, uansett hvor tidlig man gjør det. Derfor synes jeg personlig at det er umoralsk for noen i deres situasjon å ta abort. Grunner som at dere vil ha mer kjærestetid synes jeg ikke på ingen måte er god nok for å ta et så alvorlig valg. Dere ønsket ikke flere barn, men nå har dere skapt ett. Dere er allerede en familie og har alt på stell. Dette er misbruk av abortretten i mine øyne. 

Anonymous poster hash: 98f33...193
Skrevet

Hei og takk til alle dere som har svart.

Fikk ikke vite hvor langt jeg var på vei hos legen, ettersom de bare har utvendig ul. da er jeg iallefall ikke fryktelig langt på vei. vi har diskutert og diskutert hele helga, og tror vi konkluderer med at dette fikser vi.

Så da blir vi nok 6 i familien til sommeren :)

HI

Anonymous poster hash: 79f6a...590

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...