Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Jeg er så usikker på om jeg skal ta influensavaksine eller ei..er i 2 trimester og magefølelsen min sier meg at det er lurt, men legene virker så usikre? Føler jeg må bestemme meg asap, før influensaen kommer for fullt.... Mange her som tok vaksine da dere var gravide? Anonymous poster hash: 35ecf...48d
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Ikke! Anonymous poster hash: 12602...56f
mamma_til_verdens_beste Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 (endret) Jeg kommer ikke til å ta... er i uke 14. Tok ikke sist jeg var gravid heller. Endret 8. januar 2014 av mamma_til_verdens_beste
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Jeg har ikke tatt i mine to graviditeter og kommer ikke til å ta i neste heller. Tok heller ikke mot svineinfluensa, når pandemien var. Jeg har veldig godt immunforsvar(blir knapt nok forkjølet) og har aldri hatt influensa til nå(nærmer eg 40 år), så jeg ser på sannsynligheten for at jeg skulle få den under graviditet som svært liten. Anonymous poster hash: 8d37e...f7c
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 JA! Det abefales. tok det selv og alt er supert med babyen her Anonymous poster hash: 22a5b...b67
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #6 Skrevet 8. januar 2014 Jeg har tatt den to ganger når jeg har vært gravid. Følger offisielle råd. Tenker at fagpersoner er bedre til å vurdere fordelene mot ulempene enn det jeg er. Anonymous poster hash: c2efe...2ab
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #7 Skrevet 8. januar 2014 Leser på helaedirektoratets side at det er anbefalt, synes derfor det er merkelig at legene ikke er enige? Det får meg til å lure.... Kan den ha negativ innvirking? Hvor ofte skjer det feks at man får en allergisk reaksjon på en influensavaksine? Jeg har aldri tatt vaksinen tidligere. -hi Anonymous poster hash: 35ecf...48d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå