fit-living Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Hei du! Har du noen kilo for mye? Har du ofte tenkt at du skal begynne å trene? Eller tenkt at du skal begynne å spise sunnere? Har du også fått barn, og sitter nå igjen med en slapp babymage som du vil ha bort? Det tenker jeg også! Jeg er (eller rettlese, var, siden familien er nå blitt førsteprioritet.. Men det kommer på en strerk andreplass..) lidenskapelig opptatt av trening og kosthold, jeg ble gravid og la MYE på meg.. da jeg gikk fra å være veldig aktiv til 0 aktivitet.. første del av svangerskapet var jeg kvalm, så fikk jeg bekkenløsning som gjord at trening måtte legges på hylla... NÅ er jeg i gang med å komme tilbake til gamle treningsrutiner og i tillegg må kostholdet også få et lite spark. Min samboer har nemilig lært meg alt for mange uvaner i kostholdsveien. Før vi møttes var jeg sunn.. så kom den berykta ''kjærestefella''på sofaen, med chips,dipp å filmkvelder.. alt for mange av de! Jeg kunne skrevet så mye mer og presentert meg selv, men dersom du lurer på noe, kikk på mitt første blogg innlegg her. Jeg har laget min egen treningsblogg/dagbok - hvor jeg noterer alt av trening som jeg driver med. I tillegg til en haug med nyttige (og noen unyttige?) tips til de som ønsker å starte med trening. Til de som ønsker å legge om livsstilen sin, til de som føler seg litt lost i trening og kostholdsjungelen. Til de som tror slankepiller og slankekurer er løsningen..(newsflash: det er IKKE løsningen ) For det er faktisk ikke så vanskelig å gå i fra sofagris til aktiv apekatt, det er bare det å BEGYNNE! Bli med du også da vel. Besøk meg på bloggen min! HER ER SIDEN MIN, VELKOMMEN!: http://fit-living.webs.com/ Jeg setter stor pris på at eventuelle kommentarer blit lagt igjen på siden min fit-living, for da ser jeg dem. Her inne er jeg ikke så ofte;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå