Gå til innhold

Har barnet ditt sett deg full? Eller andre familiemedlemmer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

??? 

Anonymous poster hash: d67b4...07e
Skrevet

Nei, jeg har ikke vært i nærheten av beruset etter at jeg fikk barn. Jeg har aldri vært skikkelig full og kommer aldri til å bli det heller, så det kommer barna mine aldri til å få se. Det samme gjelder andre familiemedlemmer.

Anonymous poster hash: d3218...ebe
Skrevet

Nei, barna har aldri sett meg full, og vil forhåpentligvis aldri gjøre det heller. Nå drikker jeg meg så godt som aldri full, men min ene svigerinne har vel sett meg småfull.

Anonymous poster hash: 70843...9a0
Skrevet

Ja. Barnet har sett sin farfar full alt for ofte(alkoholiker).Men nå slipper hun det..

Hun har aldri sett med drikke. Hun har sett en vinflasker på bordet en gang og begynte å "gråte stille" i frukt for at jeg var alkoholiker..

Anonymous poster hash: 77438...95a

Skrevet

Ikke full, aldri mere enn et par glass. Eneste som har sett meg dritings er manenn min og venner, men det var mest før jeg fikk barn. Blir vel så og si aldri dritings lengre.

Anonymous poster hash: 81fdc...078
Skrevet

Nei aldri sett noen påvirket av alkohol.

Skrevet

Barnet har aldri sett meg full selvfølgelig. Drikker ikke mer enn ett par-tre øl med barn.

Mine foreldre har sett meg sørpe dritings flere ganger i tenårene.

Søsknene mine har sett meg full mange ganger. Vi har samme vennekrets, så dersom det er fest, så fester vi sammen.

Anonymous poster hash: 65cc7...366

Skrevet

Ja, en gang midt på natta. Hun våknet når jeg kom hjem fordi hun hadde akkurat vært oppe på do. Jeg sa bare hun skulle legge seg og det var ikke sånn at jeg rava rundt. Hun oppfattet det nok ikke, men Gud så dårlig samvittighet jeg fikk.

Anonymous poster hash: 8e833...5e2

Skrevet

Absolutt aldri. De gangene jeg har drukket alkohol har vi hatt barnepass, og det er svært sjelden.

Skrevet

Aldri.

Hverken meg, far eller andre familiemedlemmer.

Skrevet

Nei - hverken meg eller andre familiemedlemmer. Vi er da voksne! Voksne folk utsetter ikke barn for slikt! (jada jeg vet at det er mange som gjør det - men kan de kalles voksne? - e

Skrevet

Mannen min har sett meg full en gang, men dette var lenge før vi fikk barn. Barnet mitt har aldri sett noen full.

Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 21851...197

Skrevet

Barna mine har aldri sett meg full.

Foreldre og søsken så meg full da jeg var en utragerende tenåring som ble hentet full hjem fra byen...

Anonymous poster hash: 22115...728

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...