Gå til innhold

Inspirert: Hvorfor sender noen foreldre barna i barnehagen i trange jeans, hettegensere eller andre ukomfortable klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Anonymous poster hash: 2098c...1a9

Enig! Husker da jeg var i barselgruppe også, flere av ungene hadde stive olabukser og sånt, klarte knapt å bevege seg i sånt.

Kanskje slike foreldre skal ta seg en time på treningssenter iført olabukse og bluse med blonder, så får de se hvordan ungene dems har det.

Anonymous poster hash: 44f42...5f9

Gjest Julia1984
Skrevet

Tro meg det finnes mange barn som kommer i den typen klær.fustrende for barnet og klønete og bytte bleier på unger med trange dongeri bukser

Så vidt jeg vet drar de bare buksa ned og skifter på null komma niks, pullup-bleier er vel mer irriterende.

Er det ikke hetter på dresser også da? Kvister på trærne som man kan få i øyne? Steiner på bakken man kan snuble i og ikke minst kjempefarlige skjerf og skolisser??

Jeg stemmer for at alle barn bør gå med polstrett dress (for all del uten hette!!!), hjelm og knebeskyttere.

Anonymous poster hash: e7cfa...87f

Hettene på dressene er avtagbare med knapper. For en grunn!

Skrevet

Hva er galt på hettegenser?

Greit at det kan være klønete på de minste når de skal sove, men det går ikke bare babyer i bhg. 

Anonymous poster hash: f0951...adb

Hettegenser er ikke for barnehagebarn! Hvorfor tror du at alle jakker og alt utetøy er laget med trykknapper eller borrelås? Jo fordi det har vært kvelningsulykker pga hetter og det er ikke lov ift sikkerhet. Noe annet er at det er upraktisk, skal du ha hetten inni jakken er det klumpete bak på ryggen, og skal du ha den i nakken så den blir våt eller oppå en lue/under jakkehetten er det ikke ok. Ja, om sommeren er det greit til større barn, men bhgbarn som da ikke bruker jakke  vil kunne henge seg fast i eksempelvis et tre eller klatrestativ..

Anonymous poster hash: ade41...aba

Hvor står den loven?

Anonymous poster hash: f0951...adb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...