Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Er så teit med tråder som starter med "inspirert". Anonymous poster hash: 1372d...22e
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Har lurt på det samme. Men har kommet frem til at jeg gjør det som er best for mitt barn så får andre gjøre det som de syntes er best for sine barn. Ser uansett ikke behagelig å leke i trange bukser. Anonymous poster hash: 806e6...d79
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Er så teit med tråder som starter med "inspirert". Anonymous poster hash: 1372d...22e Ja, jeg kunne latt være å skrive Inspirert først. Uansett så er dette noe jeg ha lurt på lenge. Jeg skjønner ikke hvorfor man ikke ønsker å ha behagelig klær på barna sine og som også letter arbeidet for de som jobber i barnehage. De slipper å skifte tøy når de skal kle på yttertøy. HI Anonymous poster hash: 2098c...1a9
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 Nå er det vel mange av de litt større barna som velger hva de vil ha på seg selv og ikke alltid hører på forledrene. Det handler om å gi barna frihet til å være egne individer. Har aldri sett små barn i trange jeans. Anonymous poster hash: c1f70...47a
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #6 Skrevet 8. januar 2014 Noen dager får snuppa velge selv, og da velger hun gjerne slike klær. Hun har få trange bukser, jeg unngår å kjøpe det, men de få hun har elsker hun. Hun vil se ut som en stor jente... Hun er 4,5 år. Anonymous poster hash: 7cbda...e0c
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #7 Skrevet 8. januar 2014 Har aldri sett små barn i trange jeans. Anonymous poster hash: c1f70...47a Tro meg, det finnes. Jeg har sett opptil flere bleiebarn i jeans med trange ben ala skinnyjeans (!). Anonymous poster hash: b65fe...b14
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #8 Skrevet 8. januar 2014 Hettegenser er jo noe av det mest behagelige som finnes?? Anonymous poster hash: e7cfa...87f
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #9 Skrevet 8. januar 2014 Er så teit med tråder som starter med "inspirert". Anonymous poster hash: 1372d...22e Hehehe, ja! Anonymous poster hash: 73ae5...118
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #10 Skrevet 8. januar 2014 . Anonymous poster hash: 2098c...1a9 Det kan du jo spørre deg selv om... Anonymous poster hash: 73ae5...118
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #11 Skrevet 8. januar 2014 Hva er galt på hettegenser? Greit at det kan være klønete på de minste når de skal sove, men det går ikke bare babyer i bhg. Anonymous poster hash: f0951...adb
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #12 Skrevet 8. januar 2014 Hva er galt på hettegenser? Greit at det kan være klønete på de minste når de skal sove, men det går ikke bare babyer i bhg. Anonymous poster hash: f0951...adb Hettegenser er ikke for barnehagebarn! Hvorfor tror du at alle jakker og alt utetøy er laget med trykknapper eller borrelås? Jo fordi det har vært kvelningsulykker pga hetter og det er ikke lov ift sikkerhet. Noe annet er at det er upraktisk, skal du ha hetten inni jakken er det klumpete bak på ryggen, og skal du ha den i nakken så den blir våt eller oppå en lue/under jakkehetten er det ikke ok. Ja, om sommeren er det greit til større barn, men bhgbarn som da ikke bruker jakke vil kunne henge seg fast i eksempelvis et tre eller klatrestativ.. Anonymous poster hash: ade41...aba
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #13 Skrevet 8. januar 2014 Hva er galt på hettegenser? Greit at det kan være klønete på de minste når de skal sove, men det går ikke bare babyer i bhg. Anonymous poster hash: f0951...adb Hettegenser er ikke for barnehagebarn! Hvorfor tror du at alle jakker og alt utetøy er laget med trykknapper eller borrelås? Jo fordi det har vært kvelningsulykker pga hetter og det er ikke lov ift sikkerhet. Noe annet er at det er upraktisk, skal du ha hetten inni jakken er det klumpete bak på ryggen, og skal du ha den i nakken så den blir våt eller oppå en lue/under jakkehetten er det ikke ok. Ja, om sommeren er det greit til større barn, men bhgbarn som da ikke bruker jakke vil kunne henge seg fast i eksempelvis et tre eller klatrestativ.. Anonymous poster hash: ade41...aba Sier seg jo selv da, hvem sender barna sine i barnehagen med hettegenser?! Anonymous poster hash: 73ae5...118
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #14 Skrevet 8. januar 2014 Hva er galt på hettegenser? Greit at det kan være klønete på de minste når de skal sove, men det går ikke bare babyer i bhg. Anonymous poster hash: f0951...adb Hettegenser er ikke for barnehagebarn! Hvorfor tror du at alle jakker og alt utetøy er laget med trykknapper eller borrelås? Jo fordi det har vært kvelningsulykker pga hetter og det er ikke lov ift sikkerhet. Noe annet er at det er upraktisk, skal du ha hetten inni jakken er det klumpete bak på ryggen, og skal du ha den i nakken så den blir våt eller oppå en lue/under jakkehetten er det ikke ok. Ja, om sommeren er det greit til større barn, men bhgbarn som da ikke bruker jakke vil kunne henge seg fast i eksempelvis et tre eller klatrestativ.. Anonymous poster hash: ade41...aba Enig. God forklaring. Anonymous poster hash: 2098c...1a9
jostine Skrevet 8. januar 2014 #15 Skrevet 8. januar 2014 Hettegensere fins ikke her i huset, burde vært forbud mot det i alle bhg. Sender alltid ungen i bhg med joggedress.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #16 Skrevet 8. januar 2014 Jeg har sendt sønnen min i ullundertøy og hettegenser mange ganger. De er 7 voksne på 20 barn (privat bhg) og jeg anser sjansen for kvelning veldig liten. Da ville jeg heller spurt: hvem sender barna dine ut for å leke hjemme med hettegenser? Skyt meg Anonymous poster hash: 54add...baf
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #17 Skrevet 8. januar 2014 Hva er galt med skinnyjeans på barn og babyer? Bare fordi buksen er smal betyr det ikke at den er ubehagelig! Våre skinnyjeans til babyen her er behagelige, tynne og myke. Nærmere tights enn stiv jeans liksom. Føler dette er nok en ting utrendy, tjukke mødre skal klage på og rakke ned på for å føle seg bedre. Anonymous poster hash: 6985c...08b
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #18 Skrevet 8. januar 2014 Hva er galt på hettegenser? Greit at det kan være klønete på de minste når de skal sove, men det går ikke bare babyer i bhg. Anonymous poster hash: f0951...adb Hettegenser er ikke for barnehagebarn! Hvorfor tror du at alle jakker og alt utetøy er laget med trykknapper eller borrelås? Jo fordi det har vært kvelningsulykker pga hetter og det er ikke lov ift sikkerhet. Noe annet er at det er upraktisk, skal du ha hetten inni jakken er det klumpete bak på ryggen, og skal du ha den i nakken så den blir våt eller oppå en lue/under jakkehetten er det ikke ok. Ja, om sommeren er det greit til større barn, men bhgbarn som da ikke bruker jakke vil kunne henge seg fast i eksempelvis et tre eller klatrestativ.. Anonymous poster hash: ade41...aba Det har jeg aldri tenkt på før! Jeg som har sendt guttungen i barnehagen i dag med joggebukse og hettegenser. *Grøss* Det skal jeg aldri gjøre igjen. Tror jeg ringer barnehagen nå og ber de om å skifte genser på ham.. Anonymous poster hash: 6fcc9...64e
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #19 Skrevet 8. januar 2014 Hva er galt på hettegenser? Greit at det kan være klønete på de minste når de skal sove, men det går ikke bare babyer i bhg. Anonymous poster hash: f0951...adb Hettegenser er ikke for barnehagebarn! Hvorfor tror du at alle jakker og alt utetøy er laget med trykknapper eller borrelås? Jo fordi det har vært kvelningsulykker pga hetter og det er ikke lov ift sikkerhet. Noe annet er at det er upraktisk, skal du ha hetten inni jakken er det klumpete bak på ryggen, og skal du ha den i nakken så den blir våt eller oppå en lue/under jakkehetten er det ikke ok. Ja, om sommeren er det greit til større barn, men bhgbarn som da ikke bruker jakke vil kunne henge seg fast i eksempelvis et tre eller klatrestativ.. Anonymous poster hash: ade41...aba Det har jeg aldri tenkt på før! Jeg som har sendt guttungen i barnehagen i dag med joggebukse og hettegenser. *Grøss* Det skal jeg aldri gjøre igjen. Tror jeg ringer barnehagen nå og ber de om å skifte genser på ham.. Anonymous poster hash: 6fcc9...64e Slapp av! Hvor mange barn går ikke rundt med hettegensere hver dag? Anonymous poster hash: 54add...baf
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #20 Skrevet 8. januar 2014 Hva er galt med skinnyjeans på barn og babyer? Bare fordi buksen er smal betyr det ikke at den er ubehagelig! Våre skinnyjeans til babyen her er behagelige, tynne og myke. Nærmere tights enn stiv jeans liksom. Føler dette er nok en ting utrendy, tjukke mødre skal klage på og rakke ned på for å føle seg bedre. Anonymous poster hash: 6985c...08b Hehehehehehehehehe...så det er bare utrendy, tjukke mødre som ikke kler på babyen sin skinny jeans. Hmmm...nå ble jeg plutselig tykk selvom jeg er er 170 høy og veier 60 kg. Anonymous poster hash: b215a...53a
Elsker livet Skrevet 8. januar 2014 #21 Skrevet 8. januar 2014 Ser ofte barn med hettegenser og trange stive jeans, men det er ikke mange av de. Gjerne gutter med smokk, ørepiercing og hanekam. Jenta mi går ofte i skinny jeans, er like behagelige som joggebukser. Jeg unngår stive klær, syntetiske stoffer og hetter.
klg,2 boys now:) Skrevet 8. januar 2014 #22 Skrevet 8. januar 2014 Tro meg det finnes mange barn som kommer i den typen klær.fustrende for barnet og klønete og bytte bleier på unger med trange dongeri bukser
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #23 Skrevet 8. januar 2014 Er så teit med tråder som starter med "inspirert". Anonymous poster hash: 1372d...22e Jeg synes det er praktisk, jeg. Da slipper man å henvise til den andre tråden i innlegget, og alle skjønner med en gang at det er en sammenheng. Anonymous poster hash: d194c...d98
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #24 Skrevet 8. januar 2014 Tro meg det finnes mange barn som kommer i den typen klær.fustrende for barnet og klønete og bytte bleier på unger med trange dongeri bukser Så vidt jeg vet drar de bare buksa ned og skifter på null komma niks, pullup-bleier er vel mer irriterende. Er det ikke hetter på dresser også da? Kvister på trærne som man kan få i øyne? Steiner på bakken man kan snuble i og ikke minst kjempefarlige skjerf og skolisser?? Jeg stemmer for at alle barn bør gå med polstrett dress (for all del uten hette!!!), hjelm og knebeskyttere. Anonymous poster hash: e7cfa...87f
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #25 Skrevet 8. januar 2014 Jeg er veldig opptatt av at barna mine skal ha på behagelige klær i barnehagen, så her går det vanligvis bare i joggebukser og behagelige gensere. Idag sendte jeg faktisk begge i barnehagen med hettegensere. Tenkte at de var kjempebehagelige å ha på, tenkte jo alldeles ikke på kvelningsfare. De fikk dem til jul og er SÅ krye av dem. Jaja, det blir nok siste gangen de har dem på der. Anonymous poster hash: ab947...65b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå